-
Du måste följa ditt hjärta!!! Du, och ingen annan än DU vet vad som är bäst för dig och dina barn!!! KRAM KRAMjuliah skrev 2008-06-14 13:45:26 följande:Vill tacka för alla kommentarer ang. min höst. Era tankar är guld värda! Det som jag känner är rätt i hjärtat vacklar ibland på grund av omgivningen.Om allt klaffar så ska det bli underbart att få möjligheten att stanna hemma med mina barn ett år till!Kajsa, supersöt byrå!
-
Nytt i min blogg
etthempalandet.blogspot.com -
Nytt i min blogg
etthempalandet.blogspot.com -
Kolla in det här huset, tjejer!!! Där skulle jag kunna tänka mig att bo!!! Drömma, drömma, drömma!!! http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/167871
-
Nytt hos mig etthempalandet.blogspot.com
-
Nytt i min blogg etthempalandet.blogspot.se
-
-
-
-
Milda Maränger GRATTIS till lilla dottern!!!
-
GRATTIS!! Va skönt att ni har fått komma hem nu och va skönt att lilla Ellen mår bra!!!numberone skrev 2008-07-05 13:08:53 följande:Puss å kram å tack för alla grattis och varma ord!!!
Så söt liten tjej hon är!!!
STOR KRAM till dig
Ps. Skulle gärna vilja komma in till dig här på FL. -
-
OBS!!!! Lystring alla som brukar var inne i "Vi som gillar shabby shic hem"-tråden.
Fick meddelande från Gullfina i min blogg. Den gamla tråden är nedstängd, men hon har fixat en ny, se länken. Tyvärr kan hon inte lämna kommentarer här just nu. Men hon bad mig skriva in länken här så att ni alla kan hitta till den nya tråden.
www.familjeliv.se/Forum-5-87/m34264296.html
-
Nytt hos mig, 2 årskalas
etthempalandet.blogspot.com