-
Vilka superhärliga bilder, snacka om sötnosar!malins79 skrev 2008-05-27 20:30:07 följande:Var tvungen att klistra in två bilder på mina godingar, hoppas det är Ok?!Saga har chokladglass runt hela munnen...!
-
Hallå tjejer!
Hoppas alla mår bra i solskenet!
Kaktus: Jobbigt med illamående! Hoppas det går över snart!
Juleja: Vilket mysigt hus! Håller med om köket, men det går ju att fixa till med ganska små medel (om man vill).
Vad ska ni göra på nationaldagen?
Vi tänkte åka till torpet över helgen och påta i trädgården och bara ta det lugnt. Nu har jag äntligen köpt en kamera också, så den här gången kanske det blir lite bilder i bloggen. Jag lånade en kamera av pappa sist jag åkte till torpet, men så glömde jag batteriladdaren och alla andra kablar där så jag kunde ändå inte föra över några bilder till datorn - klantigt! -
God morgon!
Camilla och Mia, det låter som om ni kommer få mysiga nationaldagar! Jag undrar om det finns någon marknad på landet någonstans, det är så himla mysigt att bara gå omkring och kanske köpa något.
Tjock kulan: Nämen usch, så läskigt! Hoppas han blir bättre snart!
Misak: Vad roligt med en massa paket! Vad är det du har du beställt?
Idag tänker jag bara jobba halvdag och sen åka till torpet. Det är så många andra som jobbar halvdag idag, så jag förstår inte varför de inte kan bjussa till lite, men branschbestämmelserna är att idag är det minsann en heldag eftersom man inte fick någon halvdag innan den dag vi bytte 6 juni mot (vilken dag det nu var som byttes ut). Det skulle ju vara förjäkligt om alla arbetstagare tjänade en halv dag... Istället är det väldigt många som har "kundmöten" idag, av totalt 22 personer på kontoret är vi ungefär fem här -
God morgon!
Hoppas alla mår bra!
En såndär hamburgerpress ni pratar om har jag, den är hur bra som helst! De håller ihop bättre på grillen när man använder pressen (ja, i stekpannan också).
Idag måste jag in till stan och fixa en snygg sjörövaroutfit. Jag ska på sjörövarfest på lördag, och har fortfarande inte fixat några kläder. Eller, jag kom ihåg att ta hem en lång sliten kjol från landet som jag tänkte ha, men vad tusan ska jag ha upptill?
Jag ska i alla fall få låna ett svärd av min kollegas lille son -
Vaniljdröm: Jo, jag hade tänkt ha någon blus med mycket tyg i ärmarna, men bara för det hittar jag verkligen ingen som passar! Samtidigt tycker jag att var och varannan människa på stan går runt med precis såna blusar.
Något blir det i alla fall. Det ska bli jättekul, tjejen som håller i partyt är en riktig pysslerska så det kommer bli kanon med alla dekorationer m.m. Då är det roligare om man själv klär ut sig lite också.
Mia: Mysigt med utelunch!
Jag har inte heller sett Lynn på länge, men jag har nog missat en hel del sidor också. -
MariaV
Jag har gjort polkagrismaränger, scrolla ner lite här
smultronochglass.blogg.se/category/mat-och-bak.html -
Marängerna blev väldigt poppis hemma
smultronochglass.blogg.se/2007/september/godkanda-maranger2007-09-21%202.html#comment -
Jag tycker polkagrissmaken blev lite för stark, nästa gång kommer jag minska lite på mängden maränger. Men är man jätteförtjust i mint så var de supergoda!
-
Hej alla!
Jag satt och läste lite i tråden idag på jobbet, men naturligtvis kommer jag inte ihåg vad jag skulle kommentera!
Jag skummade lite nu och Numberone, vad roligt! Hoppas verkligen det blir på onsdag!
Julia, Vad härligt med förskolan!
Mia, vilken härlig bild på sommarblommorna (jag kan inte skilja blommor från ogräs - lika fint alltihop tycker jag!)
Jag har nytt i bloggen, visserligen ingen inredning, men från och med nu kommer jag att kunna vistas i trädgården obehindrat så i framtiden kommer det komma många fler trädgårdsbilder! Liten varning för ormbilder, om det är någon som har fobi smultronochglass.blogg.se -
Kajsa 77 skrev 2008-06-16 20:28:46 följande:
WOW! Vad duktig du har varit!!! Grattis! *impad* Så skönt att bli av med fobin!Tack! Det går inte ens att beskriva hur skönt det är. Bara att kunna öppna en illustrerad vetenskap utan att behöva vara livrädd, eller kunna titta på Discovery utan att nästan hålla på och dö (jag älskar annars faktatidningar och dokumentärer av alla dess slag).