Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Bea - kul med bilderna på dig och din dotter, tycker att ni är hemskt lika!

Hanna - vad synd att det inte blev förlossning igår men hoppas det snart är dags!

Busan - jag beklagar verkligen din sorg över änglabarnen, förstår att du mår uselt just nu. jag skulle fråga på apoteket vad du kan ta för tabletter. beställ hem lite mat idag och kika på film hela dagen i soffan, burra ihop er och MYS!

peak - det är www.mobelgrossen.se och de har hottat upp sin hemsida, numera skickar de även möblerna!

kajsa - jag hade målat staketet även om det är fint så också.

• MiaMariah

Nån som hört ifrån numberone och hennes lilla flicka?

• MiaMariah

kajsa - bra att du lyssnade på mig och målade staketet vitt Flört blev ju jättefint!

såhär blev tavlan uppsatt:

http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpsh6ndg.jpg

Bilden “http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpymjhlh.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah

Maria V, Videli o Bea - tack!

Juleja - den kommer från Lina Gardelid.

Jea Jea - såå söt! vad heter hon? älskar springer spaniel, skulle inte heller ha nåt emot en.

Bea - jättesöta kuddar!

numberone - hon är helt ljuvlig, hur mår hon? och du?

• MiaMariah
    numberone skrev 2008-07-09 14:43:12 följande:
    Vi reder oss mer och mer alla tre .... skönt att vara hemma och få vara en riktig familj. ÄNTLIGEN!!
    Låter skönt!
  • MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2008-07-09 15:09:55 följande:
    Hej hopp...hoppas alla mår bra och hittar på skojjiga saker. Här görs det inte så mycket annat än byts blöjor, ammas och kollas på Sex and the City avsnitt. Det är mysigt, tufft, roligt och tröttsamt... men jag njuter!!undrar lite...Anmäler man pappadagarna? Var och hur?Moderskapsintyg ska in till FK, till det lokala ???Hur anmäler man namn??? Vad hon ska heta och efternamn?
    Låter urmysigt!
    Kajsa 77 skrev 2008-07-09 15:40:59 följande:
    Möjligen någon som vet hur man spegelvänder text i WORD?
    Tror det bara funkar med Wordart.
  • MiaMariah

Kajsa - grattis på födelsedagen! vad har du fått? och finfin kudde!

Anton - hoppas att det är på gång för dig!

Bea - hur känns det i svanskotan, något bättre eller likadant? Fina kuddar du gjort!

Meli - du får lägga till en besöksräknare på t.ex. susnet.se/tjanster/

• MiaMariah

Bea - Skrattande vad rolig du är! gå utan du så väcker du säkert läkarens uppmärksamhet Skrattande hoppas han hjälper dig iaf.

juliah - men oj vilka snabba ryck, det är ju ovanligt för hantverkare om man får lov att generalisera.. fullt upp nu då med packning och snuviga barn..

Svar på tråden Vita tråden del 8