Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger
    Sylt skrev 2008-06-13 22:16:42 följande:
    juliah --> Tackar! Åååh, tänk! Jag har TRE *asg* Kajsa --> Fint! Roligt när man kan pyssla fint pyssel o inte bara frigolitkulor o prasselpapper
    från maxi?
  • MildaMaränger
    Kajsa 77 skrev 2008-06-13 22:21:35 följande:
    MM - Kan bebben möjligen fixera sig där på filmen? Såg ut som om h*n slog en volt eller två!
    kan den???
  • MildaMaränger
    Kajsa 77 skrev 2008-06-13 22:25:38 följande:
    Ligger h*n still nu? JAg vet att mina tjejer fixerade sig väldigt sent och körde helvolter precis innan förlossningarna. Födde båda 1-2 veckor tidigt.
    japp nu är den still...
  • MildaMaränger
    FruPuffen skrev 2008-06-14 09:01:30 följande:
    Det enda jag vet är att min syster hade någon prisuppgift på omlackering av köksluckor, skulle kosta 150 kr/lucka. Är det Junon?
    japp...
  • MildaMaränger
    misak skrev 2008-06-14 09:21:13 följande:
    Nu har jag hittat några plädalternativ... Men var kan jag köpa dem? Alla är från Himla (såklart!) Holiday -Pacific, William -white el pearl, eller Happy -multipacific. Var finns dem?
    kolla systerlycklig
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-14 11:02:02 följande:
    Håller med dig om att huvudsaken är att barnen mår bra och föräldrarna med för den delen. Min son började på dagis heltid så fort han fyllde 1 år, fick lite dåligt samvete att han inte kunde gå kortare dagar men jag kan tyvärr inte jobba mindre än 100% med mitt jobb.Jag är inte en sån mamma som skulle må bra av att vara hemma med barnen och tror därför inte att det skulle bli roligt för någon i familjen. Sonen älskar dagis och när vi haft semester tjatar han att han vill tillbaks och leka, så nu när jag ska vara mammaledig har vi bestämt att ha kvar honom. Man får ha honom på dagis 3 timmar om dagen men betala för en heltidsplats, vi tycker absolut att det är värt det med tanke på att han trivs så jätte bra.MM-Hur mår du idag?Kajsa-Söt byrå, synda om den är trasig
    det kommer och går
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-14 11:08:02 följande:
    är lite avis. Vill att det ska hända saker här med...är så trött på att vara gravid
    men det händer ju knappt nå... så trist
Svar på tråden Vita tråden del 8