Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-14 11:10:13 följande:
    inge kul att ha ont såklart men då vet man att det kanske inte är så långt kvar
    hihi ja kanske... men det kan ju vara två hemska veckor med lidande också
  • MildaMaränger

ååå nu måste jag verkligen sticka till ica och köpa jordgubbar, choklad...

VARNING för nya numret drömhem och trädgård... jag är helt paff

• MildaMaränger

Julia... det kommer att bli superbra med barnen hemma i ett år till. Du vet vad som är bäst. Tänk vilken underbar tid tillsammans. Vilken kvalitetstid! Jag hade älskat att vara hemma med min mamma. Pengar är jobbigt att snåla med men det som är dyrbarast är TID! Det är det du ska fokusera på, tid med barnen. Barnen kommer att uppskatta det i längden. Och under tiden kan du hitta det jobb du drömmer om

• MildaMaränger
    Skrikandes God morgon!! Fasen vilka hårda nätter man ska ha nu då. Vaknar flera gånger av världens värkar och sen somnar jag om. Jag blir tokig. Ska det hålla på så? Jag vill antingen få ut den lilla plutten eller bara att de tusans värkarna ska lägga av

FundersamMagu.. en schäslong hade vart snyggt framför fönstret. Och så skulle jag ta bort blommorna för att få in mer ljus... Kanske kan de stå mer i skarvarna mellan fönstren?

Kajsa 77 : Färgaffärer brukar ha sånt..
  • MildaMaränger
    MAGU skrev 2008-06-15 10:50:41 följande:
    En schäslong har jag varit inne på (att ha lite snett stående), det skulle vara fint! Skåpet som står i hörnan älskar jag!!! Min sambo tycker att det ska målas vitt men jag tycker det är alldeles för fint för det, vad tycker du?
    ja det beror ju på vilken stil du vill ha... själv så kör jag vitt och svart med inslag av rosa och brunt i mitt vardagsrum. bilder finns i bloggen
  • MildaMaränger
    snigelfart skrev 2008-06-15 11:18:35 följande:
    Förstår vad du menar med värkarna men du får tänka som så att NÅGON nytta gör de allt. Du kanske håller på att mjuka upp tappen, öppna dig lite, vad vet jag. Men som sagt, det är jobbigt med förvärkar. Hoppas det kommer igång snart. Vilken vecka är du i?
    38.... det tar på krafterna.. men jag får väl tänka så att någon nytta gör de säkert
  • MildaMaränger
    Kaktus76 skrev 2008-06-15 17:38:18 följande:
    Kastar hastigt in en bild på våran goding!!Hoppas att ni alla har det bra,här är det bara bra,hinner inte vara här inne just nu..... men det kommer nog snart tid till det också
    Åååå vill också!!!!!!! En så söt!!!

Misak, tjockkulan... jag funderar på att göra en beställning på Isabella smith...  sugna?
Svar på tråden Vita tråden del 8