Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-08 19:54:37 följande:
    Mysig hund och härlig bild på hela familjen.vad lika ni är, du och lilltjejen!
    Tack.
    Jag brukar få höra att Saga är lik mig,  men söt är hon iallafall.
  • malins79
    Camilla R skrev 2008-06-08 19:56:13 följande:
    Hann ju inte alls med att se, klart att man blir nyfiken!!
    Jag var inte så snygg på det kortet därför tog jag bort det snabbt. Svettig och hållning som en räka, näe få lägga in en bättre bild en annan gång men nu ska barnen nattas.
  • malins79

Jag skulle gått ner till källaren och målat lite på den lilla vagga. Men nattningen av Jacob tog nästan 1,5 timme. Så jag väntar till imorgon och målar när han sover på förmiddagen.

• malins79

God morgon!

Låter mysigt Juliah.

Jag ska försöka städa på Sagas rum och måla lite på Jacobs vagga.

Jag måste ta tag i min vikt igen. Jag har gått upp några kg som jag gick ner och jag märker på kläder som jag köpt efter viktnergång är lite tajta. Jag ställde mig på vågen och jag har visst gått upp 3-4kg *grrr*.

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-06-09 07:02:40 följande:
    Malins: Du som var så smal på bilden. Men det är klart det är tråkigt om kläderna är tajta.
    Tycker du?!
    Jag tog även fram måttbandet och jag har ökat i omfång runt stussen med 3cm så det är inte så konstigt. Men det har varit så varmt nu ett tag så jag har inte orkat motionera med vagnen.

Jag sitter och budar på lite fina klänningar på tradera, i chiffong. Hoppas jag vinner någon auktion, skulle vara kul med en fin klänning till midsommar.
  • malins79

MIMMA, förresten fick din släkting som överklagade om huset betala alla rättegångskostnader nu när hon förlorade?

*den gapar efter mycket mister ofta hela stycket* isåfall.

• malins79

Sitter och kollar SMHIs hemsida för vädret på min hemort, det ska bli betydligt svalare och kanske lite regn, känns faktiskt helt ok. Vår gräsmatta på framsidan är helt söndertorkad och det råder bevattningsförbud, så lite regn är bara bra.

Vad har ni för planer på inredningsfronten till semestern?

Mina är

*Måla lekstugan invändigt och ev utvändigt

*Måla hallen

*Måla ev loppisfynd

Sen skulle jag vilja måla om Sagas rum i ljust, ljust rosa nästan vitt och ha den blommiga tapeten från Rusta bakom sänggavlen som fondvägg, MEN det vill nog varken Saga eller maken. Saga gillar grönt.

Svar på tråden Vita tråden del 8