Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Peak skrev 2008-06-04 08:47:59 följande:
    Videli - Grattis! Miamariah - fint bäddat och allt därtill! Väldigt fin pläd måste jag säga Kajsa - hoppas det går bra med dottern, har ni fått någon tid än? (kommer inte in i bloggar)Har läst tillbaka lite men har missat en hel del dagar så det är mycket att ta igen!Vi har just bestämt oss för att åka till Thailand i jan eller feb nästa år. Vi har varit där 4 ggr men på ungefär samma ställen, Phuket, AoNang och Reiley och så på öar runtomkring. Nu funderar vi på KhaoLak/ohLanta om omgivningarna eller KohSamui med omgivningar. Nån som har några tips?Det kommer nog hända roliga saker där också *hemlighetsfull*
    Aha, giftemål kanske?
  • malins79

En helt ot fråga

Jag ska söka jobb, platsen är på 100% men jag vill nog inte jobba mer än 75%, kan dom neka mig det, fast annonsen annoseras ut på heltid?
    Kanske inte ska ta upp det om jag får gå på intervju utan om jag mot förmodan skulle få jobbet eller hur gör man? Det är ju inte så många jobb som är utannoserade på 75%

• malins79
    Juleja skrev 2008-06-04 10:22:50 följande:
    Vi var och tittade på ett hus igår. Jag kan så lite om sånt känner jag, är det någon som har något att säga om detta hus så tas det tacksamt emot! w4.objektdata.se/pregen/422/OBJ6260_903093422...
    Det var fint, men tycker köket är lite för modernt för huset. Det går ju byta kakel mot vitt fasat för att göra det lite mer lantligt.
  • malins79

Fick Lantliv idag, så det var en mysig stund under äppelträdet med mycket gott kaffe när jag bläddrade igenom innan vi hämtade Saga på dagis.

Jag har köpt två vita Ricemuggar idag! Så glad, gillar att dricka kaffe ur dem.

• malins79
    Tjock kulan skrev 2008-06-04 15:39:33 följande:
    Malins: Det ska börjas i tid , du hur gjorde du med dina septim lampor för att få svarta sladden att hänga snyggt ?, Som det är nu så har jag en bit svart sladd som hänger i en harva och en bit kedja bredvid. Behöver jag säga att det ser mindre snyggt ut Juleja; fint hus, tycker att det trots sin moderna inredning var fint och du måste ju tänka på att ni ska ju sätta in era möbler det ändrar ju oxå stilen markant. Ja köket var väl íngen hit men kaklet kan du lätt måla vit och sätta nya knoppar på luckorna så tar det ner det moderna intrycket. Jag hade budat på det eftersom jag tycker det har potential.Lilla fru: Mysigt med inskrivning fick du titta på pyret?Fru puffen: Underbar stol passar utmärkt i shabby stil
    Jag har inte fått upp dem ännu! Maken måste sätta på en lampkontakt först, hoppas han hinner det i helgen.
  • malins79
    Daggdroppen skrev 2008-06-04 17:39:30 följande:
    Hemma igen. Rörinsättningen gick bra och liksaså narkosen. Och den här gången räckte det med EN gång tvärtemot testikel- och brockoperationen... Han sov igen alldeles för lite direkt efter så det var en sur gosse som vaknade. Fast han var jättetrött så ville han bara leka, och tillslut fick jag ge med mig. Men ni skulle sett vilken fyllkaja han var Ramlade massor och kunde inte gå rakt. Nu på etermiddagen då vi kom hem har han sovit ganska länge, men ännu är han ganska vinglig.Själv är jag mega trött. Hatar att vara på sjukhus och kan inte koppla av. Försökte sova då vi kom hem, men kunde inte varva ner här heller. Är som en zombie nu för tiden. Nu måste jag bara försöka vila.Återkommer då jag får mer inredningsenergi
    Vad skönt att det gick bra!
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-04 18:53:03 följande:
    Skulle ni vilja titta på följande väggkakel (badrum) och tycka till.Sök på Wasaprodukter.cchoganas.se/Serien finns i både blank och matt vit. Funderar på _en_ plattrad från golv till tak med blomman. Resten vitt. (Mörkgrått golv).Vilket är finast tror ni, matt eller blankt? Är blomman för mycket. (Tycker den är jättesöt).
    Var skulle raden med blommor sitta? Personligen skulle jag vara rädd för att tröttna, men om du tycker den är jättesöt så är det klart att du ska ha den. Är blomman matt eller blank? Det blir väl snyggast om de är samma? Annars tycker jag det ser jättefint ut!
Svar på tråden Vita tråden del 8