Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Hanna E skrev 2008-06-10 10:27:16 följande:
    Malins, tack! Jag har läst till It-ekonom, har jobbat på bank innan och under utbildningen, så det är det jag hoppas på efter mammaledigheten. Har du kommit på vad du vill göra till hösten? Har förstått att du vill göra ngt nytt?!Vanilj, vilka söta! Blåvitrandiga knoppar kanske..! (är helt inställd på att det är en pojk, spelar ingen roll, men jag tänker verkligen på bebisen som han!)
    Jag har faktiskt sökt två jobb. Ansökningstiden går ut nästa måndag så det är lite nervöst. jag har aldrig sökt jobb innan utan jag har jobbat på min mans företag och då var det bara att fråga svärfar om det fanns jobb.

Jag hoppas jag kan få något av dem. Det ena var på 100% (arbetsledare) och jag hoppas dom kan acceptera 75% OM jag skulle få det. Det andra var på 50-75% och är sånt som jag jobbat med tidigare men är väl inte så jättebra betalt (ordermottagare).

MEN det lär finnas fler och bättre kvalificerande sökande än jag. Jag har ju jobb på min mans företag men är sugen att jobba någon annanstans, blir lite för mycket familj ibland.
  • malins79
    numberone skrev 2008-06-10 11:38:08 följande:
    Jaja jag ska snart få "röka" ut min lilla bebis..... Hoppas på en tid snabbt kvickt och lätt när jag varit hos bm på torsdag....
    Kan du inte be BM "pilla" lite där nere, ska ju hjälpa ?
  • malins79

Idag firar jag och maken 2årig bröllopsdag.

Jag får nog ingen present.
    Han kom inte ihåg det när vi vaknade utan nån timme senare.
    Jag sa att jag vill inte ha blommor för det visar att han inte har tänkt.

• malins79

Ta gärna med något långt linne så att man täcker rumpan, inte så kul att gå runt i mjukias och med bindor stora som blöjor.

Jag sov i bbs nattlinne.

• malins79
    Camilla R skrev 2008-06-10 14:36:58 följande:
    Såna längder har jag i vardagsrummet, eller i alla fall den modell de hade förra året, om det har förändrats något.
    Är du nöjd?
  • malins79
    Camilla R skrev 2008-06-10 14:59:42 följande:
    Ja, det är jag. Skulle dock velat haft mina helt kritvita, men det är svårt att få tag i när det gäller linne.
    Ok, hoppas de inte blir för "gula" mot mina väggar.
Svar på tråden Vita tråden del 8