Vita tråden del 8
Hanna E skrev 2008-06-10 10:27:16 följande:
Malins, tack! Jag har läst till It-ekonom, har jobbat på bank innan och under utbildningen, så det är det jag hoppas på efter mammaledigheten. Har du kommit på vad du vill göra till hösten? Har förstått att du vill göra ngt nytt?!Vanilj, vilka söta! Blåvitrandiga knoppar kanske..! (är helt inställd på att det är en pojk, spelar ingen roll, men jag tänker verkligen på bebisen som han!)
Jag har faktiskt sökt två jobb. Ansökningstiden går ut nästa måndag så det är lite nervöst. jag har aldrig sökt jobb innan utan jag har jobbat på min mans företag och då var det bara att fråga svärfar om det fanns jobb.
Jag hoppas jag kan få något av dem. Det ena var på 100% (arbetsledare) och jag hoppas dom kan acceptera 75% OM jag skulle få det. Det andra var på 50-75% och är sånt som jag jobbat med tidigare men är väl inte så jättebra betalt (ordermottagare).
MEN det lär finnas fler och bättre kvalificerande sökande än jag. Jag har ju jobb på min mans företag men är sugen att jobba någon annanstans, blir lite för mycket familj ibland.