Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Videli... nu kom jag på en sak... Bruka har fina ljuskronor i smide

• MildaMaränger
    Videli skrev 2008-06-22 22:56:52 följande:
    Jaha, har dom. Har jag aldrig sett eller tänkt på. Måste kollas in, tack för tipset Har du någon hum på hur stora, små dom är?
    eh... svårt att säga. jag har sett två olika storlekar..
  • MildaMaränger

Japp... jag köpte dem på fabriksbutiken i höganäs. mina kakor... hmm.. ja de var rätt tjocka när jag slängde in dem i ugnen

• MildaMaränger

Truffles... det var en liten Ellen.. som just nu ligger på Neo..

• MildaMaränger

Jag har lite kontakt med henne via sms.. det sista jag hörde var att hon skulle få vara på neo iaf en vecka till.. och det var för några dagar sen. Annica (Numberone) mår bra

• MildaMaränger
    Daggdroppen skrev 2008-06-24 16:36:11 följande:
     Åh, stråkigt och frustrerande att du känner att du inte blev tagen på allvar. Speciellt som det hade krävt mycket av dig (då du skrev att du samlat mod). Förstår om du känner dig nere Vill du helst alltså få igångsättning? Var avbrytandet jobbigt förra gången (klart att det säkert var).  Men blev det alltså komplikationer som gör att du hellre vill ha igångsättning?
    hoppsan... inlägget skulle egentligen hamna i en annan tråd.. men nu när jag ändå råkat skriva här..

jag vet inte.. jag skulle bara vilja få ett datum ifall att jag går över denna vecka... och någon att prata med som kan det.
  • MildaMaränger

Fluggiga moln...

Nja det har inget med henne att göra. Men det känns väldigt onödigt att byta bm nu.. jag är ju i vecka 40. Jag tyckte däremot att hon på BB skulle kunna ha gett mig en tid till läkare på förlossningen eller något.

• MildaMaränger
    Peak skrev 2008-06-24 18:42:32 följande:
    lite nya bilder, målning, stjärnor, gräs, utemöbler, midsommar och 2 årskalas - välkomna hemmahoskristin.blogspot.com/
    oj en sån söt liten bagare! mysiga stolar!
Svar på tråden Vita tråden del 8