Vita tråden del 8
Beatrize jag förstår att du menar väl. Det enda jag ville var att prata med en läkare om tid till EVENTUELL igångsättning då jag inte mår speciellt bra. En igångsättning behöver inte vara medicinsk. Och nej du vet inte hur jag mår och det är lätt för dig att säga att jag ska hålla ut. Jag vet att man är orolig även om man har gått igenom en normal graviditet utan tidigare historia. Men nu är det så att jag har det och INGEN kan påstå att de har en aning om hur jag känner mig. Just nu finns det nämligen ingen som jag kan prata med om det heller, ingen inom sjukvården verkar benägen att lyssna och bara det hade hjälpt mig enormt. Men då är det kanske bättre som alla tycker att jag ska gå hemma och må otroligt dåligt över att ingen lyssnar och att jag är livrädd att det ska gå fel. Det är säkert mycket bättre för barnet. PUNKT SLUT. Och färdig diskuterat. Jag tycker inte att det passar sig att diskutera detta i denna tråd. Jag skrev i fel tråd igår och har bett att få den texten borttagen.