Vita tråden del 8
Bea,
Jag svarade i din GB
Bea,
Jag svarade i din GB
Kajsa
Ja, jag gillar det mörkare grå till färgen bäst.
Men jag är lite smått allergisk mot när det ser ut som sten fast inte är det......
Mimmi
Har du sett att Höganäs har ett ritprogram på sin sida där man kan rita upp badrummet. Tycker att det funkade bra!
Bea
Tack för dina åsikter! Du är alltid så klok, men hjälp vad svårt det är!
Det är en liten sittbänk som är valnöt. En sådan där att lägga kläderna på när man badar.
På Ikea tyckte jag att den var vackert brun men sedan den kom hem har jag fått för mig att den snuddar mot oranget
Kunde inte låta bli att le när du beskrev att det är värre med plastmatta som ser ut som plastmatta Så rätt men vad gör man!
Linda,
Det här väljer vi tror jag!
www.vvsonnet.se/gustavsberg-6316-1580x680-vitt-mvita-fotter-p-5122.html&utm_source=kelkoose&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick
Mia,
Fy vad trist.
Orkar du berätta?
Bea,
Den här bänken är det och en liten "hylla" som man lägger över badkaret i samma serie.
En bagatell om man jämför med köksbestyr men man vill ju att varje liten detalj ska bli helt rätt
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40049684
Kram Mia! Blir så ledsen att du är ledsen.
Trodde du hade fullt upp med något kul när du inte syntes till....
Man får lov att deppa lite härinne!
Det hjälper. Jag vet!
Jag har köpt dem! Billigt och fin kvalitét. Och så har jag beställt en HD-spegel till badrummet också. Det lutar nog åt att måla. För att få ihop den gammeldagsa touchen liksom!
Min oansenliga amatörblogg har snart 5000 besökare!
Du milde! Tack alla som kikar in ibland.
Det är så roligt att få visa för någon som är intresserad. Makens intresse är ganska svalt till måttligt
Bea,
Det är smart! Ingen brådska egentligen ju, bara jag som har myror i baken!