Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

mimmi006 skrev 2008-05-11 19:13:00 följande:
    God kväll på er alla! Det blir inte mycket datortid här när det är fint väder, det är mycket måsten i trädgården, men samtidigt tycker jag oftast att det är roligt.Vem var det som letade spjälsängsskydd? Puffen?
    Jag letade efter ett från Himla. Såg att de hade ett på trader nu men jag har beställt ett från polkadot ist med matchande lakan till Glad
  • Anton2005
    Camilla R skrev 2008-05-11 19:06:18 följande:
    Vilken härlig helg!! Här har vi verkligen levt utomhusliv Barnen har sprungit runt i vattenspridaren och lekt. Igår hade vi vänner med barn över på grillmiddag och hade jättetrevligt.Satt ute till dess att körslaget började klockan 20 och då var det fortfarande 19 grader ute11 Idag på dagen så tog vi lite fika med ner till vår badsjö (Den med badrocksavstånd...) och vi tog med en termometer för att kolla vattentempen. Det var faktiskt 16 grader "varmt" så äldste sonen tog sitt premiärdopp, den yngste nöjde sig med att leka i vattenkanten. Har köpt ett nytt planteringsbord till växthuset. Coop hade ett med zinkskiva som var riktigt OK, så det har jag byggt ihop.Nästa helg räknar jag med att plantera i växthuset, det beror ju lite på hur vädret är...
    Låter som en härlig helg. Man blir på så gott humör av bra väder och allt blir så mkt enklare.
  • Anton2005

Blir lite irriterad på blogspot. jag upptaderar inte min blogg så ofta men varje gång jag ska göra det så är det nå´t som inte fungerar. Nu kan jag inte lägga in bilder Skrikandes

• Anton2005
    mimmi006 skrev 2008-05-11 19:31:23 följande:
    Å det är så snyggt med polkadot! Vilken färg tog du?
    Turkost blev det. Funderade på grönt först men det va så svårt att hitta andra saker till barnrummet som matchade då. Så jag tog turkost till spjälsängen o sen köpte jag det gröna till vaggan/vagnen.
  • Anton2005
    PD77 skrev 2008-05-11 19:37:06 följande:
    Ja, den bara laddar och laddar, eller? "Dina bilder överförs" eller vad det nu står. Så är det jämt för mig. Men jag brukar göra om en eller två gånger så går det. men irriterande är det.
    Ja så är det jäåmt. Fruktansvärt irriterande
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-05-11 19:50:23 följande:
    jag har också turkosa *älska*
    Jag har så svårt att inreda ett till killrum nu. Va ju inte så länge sen vi flyttade till hus och jag gjorde ordning Antons rum så som jag ville ha det och nu ska man göra ett till. Har ju tagit de saker jag gillar till Anton o jag kan ju inte göra ett lika dant. Känns som man kör fast lite
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-05-11 20:16:34 följande:
    brunt och turkost är snyggt ihop! eller ljusblått och ljusgrönt
    Blev så förtjust i den lilla mailegkaninen som du hängt i eran vagn. Slutar nog med att jag har en som och bogaboo vagn oxå. Hoppas det är ok att jag är en härmis Glad
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-05-11 20:47:07 följande:
    härma på du! vilken färg blev det på buggan?
    Det blir en mörkgrå och svart. Ville gärna ha en helsvart men det verkar inte som det går att få dem i helsvart nu
Svar på tråden Vita tråden del 8