Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

knyttis skrev 2008-06-30 21:41:49 följande:
    Nu tyckte jag vi pratade ganska lika du och jag allt! Läste om 10kg bagageövervikten, hur mkt fick du betala? *nyfiken* Jag berättade ju att vi nästan har det som regel när vi kommer hem från Finlandsbesök!Himmelbit - Jag hade faktiskt skänkt och säkert slängt en del också. Har även vi rensat nu när vi flyttade. Är lite trött på Tradera... Men är det ngt du vet att du kan få lite mer kosing för är de ju helt klart värt ansträngningen! Ska kolla bloggen bums!Malins - Missade när du gick, skickar en kram nu istället!
    Ja det kanske vi gjorde Jag tycker min dialekt har ändrats så mycket sen jag bodde i Sverige bara Jag betalade 400kr för den, synd att jag inte tänkte på att ta en del i handbagage. Man får ju ha 8kg handbagage och då hade de säkert inte bötat för 2kg övervikt.
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2008-06-30 21:56:48 följande:
    De stämmer ju men de ju så lätt att vara efterklok. Onödig utgift men ej så farligt som man kunde trott. Vet du jag tänker ej mera på hur jag pratar jag bara pratar på
    Jo precis Juha hör alltid när jag svarar i telefon om det är någon från Sverige eller FInland för jag har en tendens att växla lite. Helt omedvetet.
  • LinaoMatilda

Kajsa, L iindaa, misak och längtar efter bäbis välkomna in i mitt galleri Där finns iofs bara en del av shoppingen ännu, kolla mappen shopping i sthlm.

Lasseliten: Tack sötis! Och fy så otäckt med meddelandet på mobilen!

Svar på tråden Vita tråden del 8