Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-07-04 19:42:28 följande:
    Just det hur går det för er? Vad kommer det säljas för märken?
    Hihi och jo, det går nog rätt bra. Jobbar på med sidan så jag får gråa hår
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-07-04 19:59:06 följande:
    Hinner inte läsa ikapp ordentligt men tuuusen tack för era rara komplimanger ang. elles garderob, blir så glad!Jag ska dra med mig mimmi till Formex hade jag tänk.Vilka här i tråden ska gå?
    Jag ska gå! Jippii!
  • LinaoMatilda
    Videli skrev 2008-07-04 20:28:22 följande:
    Jo det skulle funka vilket som, för fönstrerna går utåt...
    Ok va bra. Våra fönster är gamla och går inåt och utåt så det går inte riktigt.
  • LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-07-04 21:01:43 följande:
    Ni har säkert rätt om Elsas.Inte meningen att vara sur. Grejerna var fantastiskt fina. Det ska bli så roligt att piffa och fixa i hallen. Börjar se ett slut där nu.
    Jag har missat det där, var det något fel med något du har beställt?

MiaM: Inte göra oss nyfikna sådär! Säger man A måste man säga B
  • LinaoMatilda
    numberone skrev 2008-07-04 21:38:01 följande:
    Hej!!Nu är vi ÄNTLIGEN hemma med lillsnoffsan..... Resultatet på hennes magnetröntgen visade lindriga tecken på att hon varit med om en mycket tuff förlossning. Vad det innebär för framtiden vet ännu ingen utan tiden får visa det. Hon kan växa ifrån allt men vara lite efter i svängarna men det kommer vi jobba med jätte mycket och blir det nån skada så kommer den att vara lindrig som vi förstått det. Vi är så lyckliga!!!!Här är vår prinsessa Ellen så länge till orken kommit för att blogga om förlossning osv.
    Åå vilken sötnos! Skönt att ni kan vara hemma. Och det låter ju bra att det inte är allvarligare skador! Kram
  • LinaoMatilda
    Kajsa 77 skrev 2008-07-04 22:34:46 följande:
    Är så glad ikväll! Min golfsatsning har redan gett resultat. Sänkte mig ordentligt i handikapp idag. Har aldrig varit i närheten av så bra spel tidigare. Bara en liten parentes...Men ville ändå dela med mig av min lilla glädje. Imorgon ska vi ha kalas här hemma. Min äldsta dotter fyller 7 och jag fyller 21. Eller var det 31? Minns inte så noga... Fast vi fyller inte förrän på torsdag, men för att få ihop släkten så fick det bli imorgon. Så här blir det matlagning och bakning för hela slanten imorgon. Har skickat iväg en stor beställning på lite nya tyger till stoff och stil idag också. Det ska bli fler kuddar Eller vimplar kanske. Tänkte ge mig på att sy påslakan och örngott också.
    Va kul! Grattis och grattis på födelsedagen i förskott också Hoppas ni får en trevlig dag imorgon!
  • LinaoMatilda

God morgon!

Min sista dag på semestern. Ser ut att bli en solig och varm dag. Funderar på att åka till Ikea en sväng.

Julia: Är det den kronan du visade i någon av butikerna i sthlm? Den är ju såå fiin!

Johanna: Vi har massor av platsbyggda bokhyllor i vårt hus. De som bodde här innan hade massor av böcker. Vi har rivit ner en del då vi inte hade behov av dem. Vad var det du frågade om dem?

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-07-05 06:59:10 följande:
    Är det någon som är haj på datorer. Jag försöker kopiera ner bilder till cd skiva men datorn säger hela tiden att det uppstått ett problem. Jag vet inte alls vad jag ska göra?Låter härligt malins, ja den är enbart för levande ljus.Lina, japp jag visade den, minns inte i vilken butik dock.
    Minns inte heller vilken butik men minns att kronan är fin Kan det ha varit Zandvoort?

Jag kan se om jag kan hjälpa dig, kommer till msn.
Svar på tråden Vita tråden del 8