Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-07-05 19:48:53 följande:
    Jooo jag tror vi ska hinna.Vi målar första gången vid 12 tiden på fredagen, sen kan vi måla andra gången efter 6 timmar. Sen får det härda från sen fredag natt till söndag eftermiddag, så jag hoppas att det ska funka
    Ja då går det säkert bra! Lite  olika på olika färger säkert. Toppen att ni kan måla två gånger samma dag.
  • LinaoMatilda

Hej på er.

Idag har varit första dagen på jobbet efter semestern.

Mimma: Så söt pall! Tycker också den ska få vara blå. Förstår att det kliar i fingrarna och att du vill börja renovera. Ska bli jättespännande att följa med renoveringen! Ha så kul på bio

Bea: Så kul att ni kommit långt idag. Du ser, snart är det färdigt

JohannaJ: Fint skåp! På www.elsashem.se finns lite knoppar.

FruPuffen: Skönt att barnen är friska!

Himmelbit: Så synd med korten på datorn! Men jag håller med Malins att det är värt att kolla upp om de går att rädda.

• LinaoMatilda

Vanilj: Men fyy så tråkigt! Förstår att du gråter! Kram

Lasse: Så fin byrå!

Kajsa: Hihi jag har fullt upp att baka med två, kan tänka mig vad två små händer till skulle göra.

• LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-07-06 19:25:00 följande:
    Japp! Eljo renova och det har varit mycket om dem. Min pappa förstår inte alls varför man ska ta dem istället för de billigare kvadratiska. Tur att jag bestämmer här *hehe*
    Ja precis! Min pappa förstår nog inte allt jag gör heller hihi
    mimmi006 skrev 2008-07-06 19:29:20 följande:
    kanske ska byta igen till ett ansikte då!
    Ja tack!
  • LinaoMatilda

Himmelbit: Ja jag är supernöjd! Men det var ju ditt fynd så det är klart den är fin. Vill se dina bord också!

Malins: Ja det måste du ju. De är så fina hyllor!

Svar på tråden Vita tråden del 8