Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Lisa- jag vill också veta, vill så gärna ha de där HD krukorna, men de är ju så dyra!

lasseliten- vad tråkigt att du är sjuk... roligare med shoppingen, ved blev det?

Himmelbit- hej! Visst var den söööt!

• mimmi006
    Lisa1981 skrev 2008-05-14 19:31:27 följande:
    mimmi, du har bra smak du jag ska nog åka till affären imorgon och fråga vart de krukorna kommer ifrån och sedan leta upp en annan återförsäljare för att se om man kan få tag i de. Jag håller dig uppdaterad VILL HA
    Gör det!

Kajsa- ja, man kanske kan ha den i en friggebod?
  • mimmi006

God kväll! Jag har försökt att komma ihåg allt jag skulle kommentera, men missar nog en massa ändå... ska försöka!

Lynn- stort grattis, vilken fin kille!

Himmelbit- jag hoppas att guldklimpen mår bättre imorgon...

Malins- jag instämmer med Kajsas, det mest positiva är, tycker jag, att du har stor möjlighet att påverka ditt arbete själv. Nackdelen är den höga stressen och arbetsbelastningen, samt usel lön (dags för strejk snart?). En förutsättning är att man älskar att jobba med barn och att man är nyfiken hela tiden, tror jag...

Kajsa- det låter så hemskt med din flicka , hade hon tid i augusti?

DLL- roligt att se dig igen, med eller utan lampskärm!

Nytt rabarberinlägg, lite lustigt med tanke på rabarberpajinläggen tidigare idag! http://mimmi-magnolia.blogspot.com/

• mimmi006
    Tjock kulan skrev 2008-05-15 22:08:17 följande:
    Himmelbit: F*n, känns som att mitt nyckelskåp aldrig kommer att bli klart , får reka i bland släkt o vänner efter en skrivare.Kajsa: Trist med lillan men försök ändå sova det lilla du kan, ja stolarna fanns i vitt.
    Vad är det för nyckelskåp?
  • mimmi006
    Kajsa 77 skrev 2008-05-15 22:11:11 följande:
    mimmi - nej i juni var det tänkt men de flyttar alla op nu...
    Ja, då kanske det kommer att dra ut på tiden. Hoppas att de slutar strejka snart, jag vet inte, men snart drar de in ännu mer eller?
  • mimmi006

God morgon! Här är det segt efter hockeynatten, men jag ska försöka att ta bilder på sakerna jag köpte på en loppis igår! Hittade en gammal skål bland annat, som ser ut som den på isabellas... ni vet, en sån där lerfärgad !
    Idag blir det ogräsrensning och sen iväg på ett bröllop, så jag hoppas på fortsatt fint väder (=klänning).

Mimma- stackars er att få snö, hur kallt har ni?

• mimmi006
    Kajsa 77 skrev 2008-05-17 12:26:28 följande:
    Tänkte du ha stolarna till EV-bordet?
    Ja, det blir det nog... har två lyranstolar också, antingen blir de vitvita eller blir de i olika pastelllfärger, lite crazy sådär! *hahaha* Jag har också problem med fl....
Svar på tråden Vita tråden del 8