-
Jag tror Rice har en mindre vit med röda prickar och kalikåå Elsas Hem har en lite större, den senare är finast tycker jag!Kaktus76 skrev 2008-05-13 14:38:15 följande:Kan någon hjälpa mig?!har sett i någons blogg(tror jag) eller om det var på någon internet butik. En röd och vit prickig servis (koppar och en kanna) Någon som vet vad jag menar och som kan tipsa mig vart jag kan hitta det?2 nya inlägg, välkomna in!www.nutresnartfyra.blogspot.com
-
Kikar in från jobbet! För en gångs skull har jag de lite lugnt, hinner andas mellan patienterna
Kajsa- Kram! Hoppas ni får hjälp nu!
Milda- Sura uppstötningar...har inte fått så mkt av det än men kommer ihåg med förskräckelse fy så äckligt! Ha en mysig resa till Julia!
Julia&Malins&LoM&Memoria&Milda&Peak- Ha en bra dag med mysiga uppdrad
-
uppdrag så klart!
-
Godmorgon!
Dagens program till sjukhuset för läkartid nu på fm. Tänkte åka och luncha lite lyxigt med sonen sedan och kanske shoppa liteI helgen skall de börja packas här hemma. Sedan är maken bortrest till Kina-Vietnam i 2 veckor så då ligger de på mig! Pust!
Igår frågade min härliga väninna om jag ville beställa lite nätshopping med henne, vem är jag att säga nej! De ju en ypperlig idé!
Lynn - Än en gång stort grattis till godingen Wiktor!
Numberone - Grattis till ROSA babyrumKnackar på till din sida på familjeliv...ja kommer ej in
Snart får du gosa m baby med!
Mimma - Hoppas ni får ett mysigt avslut på kyrkis! Hur har det gått med huset? Jag har missat hur det blev med det?
LoM- Krya på dig!
-
13 år - kl 5 är väl tidigt instämmer... hoppas han snussar en stund nu så du får en egen stund!
PD77 - Hoppas de ordnar upp sig snabbt m gravdiabetesen! Har du mkt symtom?
Tjock kulan - ha de så mysigt hela familjen!
-
Kajsa- Vilken otur! Har ej folk annat för sig än att ställa till det för riktigt folk! Kram! Känner med dig och familjen! Hur mår lillan nu? Finns det ngn chans att ni skulle kunna komma in en dag/natt för observation så de skulle se hur de verkligen är?
-
Kajsa - Oh my, visste inte jag heller att det gick att knycka airbag... Hoppas ni får bra ersättning!
PD77- Vad skönt att de inte är hela dagen, du får nog de i ordning under helgen! Ta vara på dig! Jo att maken är borta 2 veckor känns nog i hjärtat, att det dessutom är Kina när de hänt så mkt på senaste... Min mamma kommer hit och umås och avlastar lite så de ska nog gå bra!
-
Godmorgon!
Vad har ni för program idag?
Igår shoppades det loss en hel delSonen fick härliga sommarmyskläder från POP, jag köpte 2st allt i allo hinkar + de små ricemuggarna med tillhörande småskålar, nya slickepottar osv. Ska ordna ett inlägg om jag får till det. Idag skall vi på Loppis på Övergärva gård och hälsa på fåren och hästarna!
-
Godkväll!
Nytt hos mig!
http://snickarsbacken.blogspot.com/
-
Det Ljuva i Livet & LoM - Natti natti!
DLiL - Kul med skåpuppdatering, saknat dig! Kram!
LoM - Hoppas du mår bättre!