• Videli

Vita tråden del 8

Godmorgon först ut idag

Herre Gud vad tidigt jag är uppe idag. Vide började böka vid 5 men somnade om men inte jag Hua vi är ju sånna sjusovare här hemma, brukar ju ligga fram till 8.30, så jag kommer väl vara död tidigt ikväll.

• Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-05-28 06:53:37 följande:
    God morgon!Videli: Har ni ett hus på gång eller har jag missförstått det jag läste?Julia: Kul med besök!Idag ska jag besikta bilen och i em/kväll ska vi ut och äta med jobbet, kul!
    Ja vi har blivit erbjuden att köpa en gård genom en bekant till min svärmor. Men varför just nu?
    Vi som köpt tomt och betalat bygglovsritningar o allt. Ja ja finns väl tydligen en mening med allt!
  • Videli

Men knyttis, vaknar din son 3.50 varje morgon?

Beundrar er att ni orkar kliva upp så här tidigt...

Såg ni föresten att det ska bli 26-27 grader varmt till helgen

• Videli

knyttis,

Jag har beställt där ifrån flera gånger, jättesmidigt!

• Videli
    Camilla R skrev 2008-05-28 08:28:51 följande:
    Härligt med värme! Är det ny tradition för Stockholm marathon att ha rekorvärme?? Själv skall jag iår inte titta på marathon utan har lovat barnen att gå på Ormingekarnevalen och se Markolioo och åka karusell!
    Okej är karnevalen på lördagen?

Har nämligen en son som ska sova över hos en kompis som bor vid Hasseludde på fredag och hans föräldrar är tyvärr inte sååå närvarande. Man kanske måste ha lite extra koll då. Nu är det min lugna son, men man vet ju aldrig
  • Videli
    Camilla R skrev 2008-05-28 10:10:18 följande:
    Ja, karnevalen börjar på fredag och fortsätter på lördagen.
    Camilla R skrev 2008-05-28 10:16:05 följande:
    Det skall visst vara någon minifestival på fredagkvällen (boofolketshus.se/)
    Ok, tack det lät ju inte så kul... Måste ringa och kolla med kompisens föräldrar. Inte de mest sympatiska människorna jag träffa. Fundersam
    Rikemans barn vars föräldrar aldrig är hemma...
  • Videli
    Tänkte bjuda på en bild, dock ingen inredningsbild Generad utan bara en stylad vagn
    Ett litet tips till er som har en Bugga eller UJ.
    Ditten Datten här på FL syr dyner i supperkvalité.
    Jag slog till på en Marimekko

• Videli

Anton,

Var det din man som sålde huset i Örebro som visades upp här i tråden? Har han någon susning vart dom har köpt sitt kök, dom som har huset? Generad

Blev helt kär i det köket!

• Videli
    Anton2005 skrev 2008-05-28 19:42:39 följande:
    Han håller på med försäljningen nu så vi får se om och när det blir sålt. Huset är från kvänum. Tjejen som äger huset jobbar på kvänum i örebro. Jag tycker oxå det är supersnyggt
    Åååå tack, blev såå glad att när du sa att det var din man. Jag var nästan på väg att maila och fråga, knäpp som man är Generad
  • Videli
    malins79 skrev 2008-05-28 20:13:33 följande:
    Glöm inte Leila bakar kl 21!Idag skulle hon ha konditorifika och sen ett besök på ett kafé i Sigtuna.Kajsa, hoppas lillan får tid för operation snart!
    Åååå det måste vara Tant Brun, ett helt underbart café... och världens godaste besciver (ursäkta stavningen)
Svar på tråden Vita tråden del 8