• Videli

Vita tråden del 8

Åååååå det var Café Tant Brun.
    åååå fick en tår i ögat, var sååå otroligt mysigt när vi vär där förra sommaren med Vide i magen. Ett starkt minne!

MM,
    Tycker oxå kaninen skulle bli fin vit, med rosa nog

• Videli
    UMpan2 skrev 2008-05-28 22:54:57 följande:
    Får man vara med och skriva här? Jag älskar vitt...
    Välkommen!
  • Videli
    Ninizen skrev 2008-05-28 23:12:17 följande:
    Åh herregud vad fint!!!!!!!!!!! Syr hon möjligtvis till teutonia med
    Jomen det tror jag nog att hon gjorde oxå
  • Videli

Åååå idag har jag träffat Anna Wahlgren vilken facinerande kvinna, oj vad jag lyssnade och hade kul...
    Fatta att kvinna fött fram 10 barn

Oj nu ska jag ut och shoppa lite blommor, vilken värme vi har idag....

• Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-05-29 14:40:04 följande:
    Operation måndag morgon! *nervös och lättad*
    Men oj vad fort det gick nu... Grattis!
  • Videli
    MAGU skrev 2008-05-30 09:29:50 följande:
    Godmorgon! Vi håller på att måla om våran trapp hemma och valde att använda oljebaserad färg till den. Jag är lite sugen på att måla om vårat ekbord också och tänkte fråga om ni hade valt oljebaserad eller vattenbaserad till det? (Har båda hemma)
    Jag väljer alltid matt färg när jag målar möbler. Jag jag tycka att oljefärg blir lite för lackig...
    Såå jag målar det mesta man vattenbbasera färg, men oljebaserad är ju mer slittåligt, Så är det ett bord som ska andvändas dagligen så kanske man ändå ska välja oljebasera. men då skulle jag välja matt glans!
  • Videli

TACK alla, Ja vilken dag, överlycklig.

Ja nu när det är klart så kan man "nästan" tycka att det var värt all väntan och allt som är kvar att göra med det vi påbörjat med tomt o husbygge o allt...

Jaaa insidan är lika underbar, visst är det en hel del vi vill ända på. Men överlag så är huset i topp. Kan lägga ut lite bilder på insidan i bloggen så småningom...

• Videli

Tack än en gång alla...

Kajsa,
    Joo vi har köpt en tomt som nu måste ut på försäljing igen. Men vi har redan en som kanske är intresserad av den. Sen har vi betalat bygglovsritningar, men vi han inte så mkt mer än så...

Glömt säga grattis till dig Kickan08, är lite egonglad idag

• Videli
    malins79 skrev 2008-05-31 20:16:16 följande:
    Jag behöver köpa en ny kaffebryggare. Tror ni inte vår la av för andra gången när vi skulle ha kalas! Första gången var i torsdags, då slutade den brygga efter halva tiden. Sen har den fungerat. Idag kokade jag en kanna för att hälla på termos till kalaset vi hade idag. Den fungerade som den skulle, sen när andra kannan skulle startas stendöd.Den vi har nu är en gammal Bosch efter makens morfar. Vi hade en fin Melittan termosbryggare innan men den gick sönder när vi hade nån vajsning på elen och vi fick typ 1000volt i våra uttag. Det var 2,5 år sedan och jag vill köpa en ny fin kaffebryggare för jag gillar kaffe men maken säger att han ska laga den vi har. Men nu orkar jag inte vänta längre utan vill ha en som fungerar.Så har ni några tips på nån bra och snygg kaffebryggare? Även nätshopping mottages tacksamt.
    Det här är väl dom mest trendiga och cooolaste bryggarna just nu, snygga vet jag inte om dom är, men tydligen grymma på kaffe

http://www.bagarenochkocken.se/shop/show_cat.asp?cat_id=109&head_id=56
Svar på tråden Vita tråden del 8