Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-05-21 11:51:31 följande:

Men va konstigt!  Varför säger de så olika? Tycker i och för sig att denna läkaren var jättebra, men hur kan de tänka så olika ang cortison?
    Cortison är ett omdebatterat läkemedel. Kanske hade det varit värt att be om ett andra utlåtande, om du orkar...
  • 13 år emellan

Jag har precis hittat en metroblogg med precis samma namn som min...Lite trist, jag som trodde i min enfald att jag var UNIK

• 13 år emellan

Jaaa, eller hur. Undrar om man ska byta namn på bloggen då eller? Vad 17 hade ni gjort?

• 13 år emellan
    misak skrev 2008-05-21 13:33:32 följande:
    Jag har köpt ett vitrinskåp Liatorp som vi har som garderob till barnen. Det var den enda med mått som passade och som dessutom var snygg! I allafall så tänkte jag sätta ett typ på insidan av dörrarna så att det inte blir så rörigt intryck med att kläder synliga. Har ni något bra tips på hur man kan göra?
    Typ=tyg?
    Jag satte en spets i vårt vitrinskåp. Eftersom jag alltid ville att spetsen skulle var fördragen häftade jag fast den den, lite brutalt kanske. Annars kan du ju alltid spänne en vajer och sy fållar som du trär tyget på. Kanske roligare för då kan du lättare byta tyg efter säsong...
  • 13 år emellan
    MiaMariah skrev 2008-05-21 14:19:30 följande:
    Truffles - tack!13 år emellan - vem startade sin blogg först? trist när det blir så.. men tycker du ska behålla namnet.
    Jag tror att det var jag för jag kan inte hitta att hennes arkiv sträcker sig längre än mars 2008, men hon är mycket mer aktiv än mig på bloggen...
  • 13 år emellan

Camilla R skrev 2008-05-21 14:22:37 följande:

13 år emellan skrev 2008-05-21 13:32:31 följande:Inte skall du byta namn, du är ju i livet runt 35! Det finns ju t ex en film som heter Livet runt 35, vem härmade vem, vad kom först hönan eller ägget?? Jag menar inte att låta "hård" men det är svårt att få fram i skrift vad jag menar. Hoppas du inte tar illa upp.
    Jasså den filmen har jag inte ens sett (DET MÅSTE JAG JU )...Jag inspirerades av en engelsk serie som hette Livet runt 30 som gick för MÅNGA år sedan...Så lade jag till en 5:a och så trodde jag att saken var biff.
  • 13 år emellan

Camilla R skrev 2008-05-21 14:54:07 följande:

13 år emellan skrev 2008-05-21 14:47:49 följande:Ja, det visar ju på hur lätt det är att det blir fel.. Har själv inte sett filmen, men det kanske man borde, jag är ju också däromkring.. www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?i...
    Jag googlade också på den - och nu inser jag var hon fått inspiration ifrån..
  • 13 år emellan
    Vaniljdröm skrev 2008-05-21 17:08:41 följande:
    Hallååååå! Var är alla?Ute i solen gissar jag!vaniljdrom.blogspot.com/
    Äsch, jag är här, men jag har känt mig rätt ensam ett tag...
  • 13 år emellan

Jag har fixat jordgubbslandet i tjusiga raka rader...allt blev ju försenat med nackspärren som satt i 2 veckor...

Själv då?

• 13 år emellan
    Vaniljdröm skrev 2008-05-21 17:19:42 följande:
    Jaaa du! Jag gör ingen nytta alls fast jag har en massa som borde göras.Jag känner mig lite olystig. Överväger om jag ska gå på begravning imorgon. Både vill och inte vill. Måste se över kläderna men känner mig "omotiverad".
    Var det din morfars urna som skulle gravsättas? Jag läser alltid en massa, sen kommer jag aldrig ihåg vem som gjorde vad (pinsamt ibland)...
Svar på tråden Vita tråden del 8