Vita tråden del 8
Lite nytt ..
livetrunt35.blogspot.com/
Lite nytt ..
livetrunt35.blogspot.com/
Inget strul alls för mig...men då kommer det väl...
Jag tycker 400kr låter som ett ganska bra pris faktiskt. Tror att du kan hitta billigare, men ännu fler dyrare
Videli:
Det var ju ett vackert hus!!! Är det där ifrån ni flyttar alltså? (flåt om man inte hängt med...)
Och grattis till husköpet!!!
Förresten, jag bara måste beklaga mig...
Åkte till Malmö igår för att bla köpa en cykel. Hittade den här på blocket:
www.blocket.se/vi/16273072.htm
Vi bestämde tid kl fem. När jag ringer så svarar tjejen att hon inte är hemma utan hos sin kille. Jag undrar om jag kan komma dit, frågar efter adress och får då prata med den här killen. När jag hörde hans röst anade jag oråd direkt. Han var inte på något sätt nykter, och då troligtvis inte påverkad av alkohol, och ville att jag skulle komma om en timme. Vill ni att det ska bli en affär så gäller det nu, svarade jag. Han ber mig då att komma till Persborgstoget och vänta på honom.
Där stod jag i ca en halvtimme. Jag ringde flera ggr utan svar. Till slut ringde jag från dolt nummer. Då svarar hon och säger att hon är på väg. Jag väntar ytterligare 10 min innan jag ringde igen (dolt nummer). Då svarar han och säger att hon har gått. Väntar ytterligare 10 min, sedan körde vi hem. Utan cykel !
J-la pundare (ursäkta uttrycket)!
Peak:
Kholak har jag själv inte varit i men har bara hört positiva saker ...Och jag smyg-grattar er då
Anton:
Jag fick verkligen känslan av att den inte var stulen ännu...Jag är SÅ glad över att inte bo kvar i Malmö. Cyklar stjäls och säljs hela tiden i den stan.
Videli:
Åhh! Underbart ställe! Ännu mera grattis då !
Vågar vi ens prata om det här då ?
Vi reser till Island i slutet på augusti för att bestämma kyrka och hotell etc inför bröllop nästa sommar.
Man borde kunna klaga på blocket-försäljare också, så som man gör på tradera...