Vita tråden del 8
FruPuffen, du har ingen bild på ert kökskakel innan målning? Alltid kul att kunna visa maken som inte förstår att man kan måla sånt kakel som vi har.
FruPuffen, du har ingen bild på ert kökskakel innan målning? Alltid kul att kunna visa maken som inte förstår att man kan måla sånt kakel som vi har.
Jag vill ha blank kakelfärg. Måste kolla upp var dom säljer Alcro här i närheten.
Att dessa karlar ska vara så bångstyriga.
God morgon!
Idag ska här packas och städas inför den kommande minisemestern till huvudstaden. Jag gillar inte att komma hem och det är stökigt.
Grattis Videli!
Välkommen hem Sylt
DLL, vad fint du sytt och målat. VI har ett likandant pelarbord som vi börjat slipa på. Men det ska bli helvitt.
Idag ska jag springa in på vår secondhandbutik och kolla de två grå Leksandstolarna finns kvar, då ska jag köpa dem. De kosta bara 180kr för 2st och jag har tänkt på dem i två veckor, så då måste jag bara köpa dem. Jag ska ha dem i vårt arbetsrum om de finns kvar. De stolarna vi har där sjunger på sista versen.
Jag har drömt om att gå på anställningsintervju hela natten.
Jag ska till Ikea på lördag, de har långöppet till 20. Ska nog köpa två vita Ingolf barstolar till köket, så då försvinner en del shoppingbudget.