Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Peak skrev 2008-06-26 14:45:02 följande:
    hmmm, vem skulle jag nu maila?
    Nu förstår jag inte vad du menar
  • malins79
    Peak skrev 2008-06-26 14:49:21 följande:
    respons på vilket mail?
    Mejlade du inte en konsult igår som fanns i huset från Proffice, du skrev det i min inbox igår. Men jag kanske missuppfattade det du skrev. Får nog kolla vad du skrev
  • malins79
    tjenixen skrev 2008-06-26 14:50:20 följande:
    Vad skönt att stolarna fanns kvar. Att du vågade lämna dem där, någon annan hade ju kunnat norpa dem när de var så billiga ju. Oj, hoppas det inte är du som kör imorgon:)
    Näe det får vi hoppas. Men dom sätter på en lapp så jag hoppas de som handlar där är ärliga, det har aldrig varit något problem innan och dessa stolar ha stått där i tre veckor.

Jag ska åka i baksätet och dricka kaffe så det är lugnt!
  • malins79
    tjenixen skrev 2008-06-26 15:03:29 följande:
    nej, jag menade att du hade ju varit inne en annan dag och tittat på dem och sen gått hem för att gå tillbaka idag om jag inte missförstod dig? Det var det jag menade att du vågade lämna dem:)
    Jo, jag har sett dom flera ggr. Såg dem sist förra torsdagen och sen hade de stängt i lördags så jag var där när de öppnade idag och jag tänkte att är det meningen att jag ska ha dem finns de kvar idag och det fanns de.
  • malins79
    Peak skrev 2008-06-26 14:56:56 följande:
    jaja jo...jag mailar om typ allt så jag blev lite förvirrad Jag pratade med henne och hon sa att kunden är jättenöjd med mig och mitt arbete och de är medvetna om att de inte använder mig fullt ut och ska bli bättre på att hitta fasta uppgifter. Så fram till sem kommer det fortsätta vara lugnt, sedan ska vi ta ett snack i aug. Men jag känner ändå för att göra något annat. Håller på och letar kurser, en kompis (annan ort) ska läsa administration och organisation & ledarskap på distans, men jag hittar inga som jag verkar kunna läsa här hemma...
    Vad skönt att de var nöjda med dig.
  • malins79
    Myriz skrev 2008-06-26 16:05:08 följande:
    här är den... den kändes inte alls så "lackig" som jag mindes... men ändå..
    Slipa och spackla om det behövs, måla först med häftgrund/snickerigrund och sedan med valfri färg.
  • malins79
    Anjo2 skrev 2008-06-26 16:56:58 följande:
    jag frågar igen om det verkligen inge som har bra tips på hur man får igång förlossningen!! skulle vara så kul att få träffa sin knodd nu....
    Färdknäpp...

Jag drack basilikate fick -4bf och -8bf
  • malins79

Stolarna är hemma, de står i garaget tillsammans med andra målarprojekt. Ska fota sen när Jacob somnat.

Känns så kul att det snart är dags för träff. Vi åker imorgon ca kl 9 så jag hinner kolla så att ni inte ändra något i programmet.

• malins79
    Videli skrev 2008-06-26 19:10:07 följande:
    Tack än en gång alla.... Ni som köpt Elviras Värld bord o stolar på deras vårkanpanj. Beställde ni klädda eller oklädda stolar då? och vad fick ni betala?Imorgon ska jag försöka göra en deal med EV, får se om det lyckas men vi har i alla fall bestämmt oss för att köpa bordet och 10 st stolar EV är verkligen prisvärda möbler....Ni som ska till sickla i helgen måste besöka kulturhantverkarna och köpa färg, en helt underbar affär som jag var i idag. Kännde som jag äntligen hittat hem
    Vad för färg?
Svar på tråden Vita tråden del 8