• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Anjo2

Morron. Lite besviken är jag allt....började igår få värkar på ett annat sätt än innan, så i min naivitet trodde jag nog allt att nu så kommer nog bebis snart, men ack vad jag bedrog mej...ingenting alls idag istället...hittills i alla fall...synd....vill ju ha bebis hos mej nu.

Felicia min pärla. blomglantan.blogspot.com/
  • malins79

God morgon!

Sitter här och är lite trött, hoppas kaffe ska hjälpa och nej jag drack ingen alkohol igår.

Idag ska jag försöka slipa lite på Sagas nya byrå.

• juliah

Godmorgon,

Tidig väckning, 4.45 ville Elle gå upp *gäsp*
    Igår gjorde vi inget särskilt egentligen, idag blir det grillning och mys med grannarna.

Har målat lite på klädskåpet, beräknar att bli färdig på måndag om knopparna kommit då.

• juliah
    malins79 skrev 2008-06-21 07:01:02 följande:
    hej Juliah.Ska garderoben stå i ert sovrum i Elles lilla sovhörna? Är det från Isabellas knopparna ska komma?
    Ja där ska den stå. Vi planerar (mitt i vårt eländiga kaos) för en utbyggnad så småningom. Elle behöver ett eget rum så smånigom. Men tills dess, vår vi tränga ihop oss och möblerna.

Knopparna kommer från Me and my home. Jag är så hopplös, har redan 6 st knoppar som är nyinköpta, men de kändes inte hundra...

Hur går det för dig med allt pysslande?

Hej knyttis föresten, hur mår du?
  • juliah

Å fy så irriterande det är när man sänder iväg ett inlägg och preciiis hinner se sina stavfel Skrattande

Glömde ju att säga hej till dig anjo också, när har du BF?

• juliah
    malins79 skrev 2008-06-21 07:09:21 följande:
    Jo då, inte helt lätt att pyssla med två små hemma, ska försöka hinna slipa idag när maken är hemma.
    Vet av någon konstig anledning precis hur det är Skrattande
    Lycka till med slipandet!
  • Vaniljdröm

Hejhopp!

Kändes som jag var okristligt tidigt uppe för en midsommardag men ser att flera slår mig med hästlängder.
    Jag längtar till måndag. Då ska jag få lämna in lite grejer till målaren, hämta golvplattorna till hallen och förhoppningsvis även hämta dörrklockan till hallen. Tänk, efter _mycket_ letande hittade jag en diskret "ding-dong-variant" som sitter infälld i väggen.
    Ser att ni pratar brödskrin. Underbart vackra allihop ni visar. Själv har jag ett i plåt pga makens och sonens oförsiktighet

vaniljdrom.blogspot.com/search/label/Lantk%C3%B6ket

• LinaoMatilda

God morgon!

Vi hade en lugn och skön midsommarafton. Inget speciellt bara umgås med familjen. Jag hann sitta en del här också när barnen lagt sig

Kul att ni haft trevligt!

Svar på tråden Vita tråden del 8