*Måste bara kolla med er andra,
Måste bara kolla med er andra, tycker ni att det är okej att ha ankstjärtstrosa på en (icke blöjfri) flicka på 3,5 år?
Jag tycker det är så supergulligt men min väninna tycker att det bara är för bebisar.
Måste bara kolla med er andra, tycker ni att det är okej att ha ankstjärtstrosa på en (icke blöjfri) flicka på 3,5 år?
Jag tycker det är så supergulligt men min väninna tycker att det bara är för bebisar.
hmm...
min make har en 3-årig son som springer här hemma just nu.....
nä... det skulle inte kännas okej för mig i alla fall......
Får jag fråga varför? Jag menar, om hon fortfarande har blöja och så...
känns mer som bebis än som en 3-åring som ändå pratar o beter sig som ett större barn....
makens son protesterar högljutt så fort han får på sig något han inte själv tycker om...
att en 1-åring tassar omkring i ankstjärt är okej tycker jag.... då är det fortfarande legitimt att bara knalla runt i trosor + blöja..
men är man 3 år börjar man bli för stor för sånt....
_min åsikt_!
När jag jobbade som au pair i USA hade jag hand om flickor som hade ankstjärt ända upp i femårsåldern faktiskt, men det kanske är lite olika kulturer där och här. Jag tycker inte att det är ett bebisplagg i alla fall, däremot lite "flickigt". *S*
För min del tycker jag att det är jättegulligt. Så det kan hon gott ha. Särskilt till kort klänning och lackskor.
Jag tycker inte om det på bebisar ens...
Vad e ankstjärt?
helt ok
Det spelar väl inte nån roll vad din väninna tycker?! Det är väl helt ok att såna trosor om du tycker det är fint! (och om flickan tar på sej dem! )
visst ..gillar man ankstjärt och man har en flickflicka som gillar spets å så..då tycker jag att de är ok...