• kanicka

EAN-koder och Liberomärken....

Snacka om att man samlar på allt som mamma! Det trodde jag knappt...

Är det inte Lambimärken, så klipper man ut Ean-koder från Semper...eller så samlar man Liberomärken. Haha...nån mer än jag som känner mig lite halvknäpp som samlar på allt? Men lite kul samtidigt! Kanske finns det tom något jag missat att samla på?
    Knepig tråd kanske...men lite kul att diskutera...
    Mammas lilla Elliott 070803!
  • Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....
  • Jeanette1986

jag samlar bara liberomärken. semperstreckokoderna har jag inte orkat bry mig om att samla :P

• lia76

Jag samlar bara Nestlé EAN koder och Semper EAN koder.
    Om jag ändå köper deras produkter så kan jag lika gärna spara koderna också för rätt som det är så kommer ett bra erbjudande från dem och då kanske man samlat på sej 500p i koder och kan få ett jätte bra erbjudande

Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
  • fanny20

jag var också "streckkod narkoman" första året men det bästa är ju att man kan köpa streckkoder på tradera

• h81

..sparar numera även alla kvitton när jag köper blöjor!! rätt som det är ska man ha såna med

• lia76
    h81 skrev 2008-04-28 20:47:37 följande:
    ..sparar numera även alla kvitton när jag köper blöjor!! rätt som det är ska man ha såna med
    Har jag aldrig hört talas om

Själv så köper jag Lidl blöjor och jag tror inte de har kampanjer där man ska spara ean koder eller kvitton
    Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
  • mistierioso
    h81 skrev 2008-04-28 20:47:37 följande:
    Jupp, fick en jättefin speldosa från Libero av att ha skickat in kvitton
  • kanicka

Se där! Då kanske man ska börja spara dem också...har aldrig hört talas om det.

Började samla Nestle idag också...tänkte som lia76 skrev att helt plötsligt så kommer det något om att man kan samla även där...tänk så många man kastat...
    mistierioso skrev 2008-04-28 20:51:46 följande:
  • kanicka

Var hittade du info om det med kvittona...?

mistierioso skrev 2008-04-28 20:51:46 följande:
Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....