• kanicka

EAN-koder och Liberomärken....

Snacka om att man samlar på allt som mamma! Det trodde jag knappt...

Är det inte Lambimärken, så klipper man ut Ean-koder från Semper...eller så samlar man Liberomärken. Haha...nån mer än jag som känner mig lite halvknäpp som samlar på allt? Men lite kul samtidigt! Kanske finns det tom något jag missat att samla på?
    Knepig tråd kanske...men lite kul att diskutera...
    Mammas lilla Elliott 070803!
  • Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....
  • mistierioso
    kanicka skrev 2008-04-28 21:22:18 följande:
    Var hittade du info om det med kvittona...?
    Det stod vid blöjorna har jag för mig. Var i julas eller däromkring. Brukar hålla utkik
  • kanicka

Okej...då får man som sagt kanske spara dem också...hmmm...

mistierioso skrev 2008-04-29 16:24:07 följande:
    Det stod vid blöjorna har jag för mig. Var i julas eller däromkring. Brukar hålla utkik
  • fru edinge

har också blivit värsta samlaren på diverse erbjudande, känner mig som en kupongtant

• kanicka

Kupongtant var det rätta ordet...haha!

fru edinge skrev 2008-04-29 16:59:33 följande:
    har också blivit värsta samlaren på diverse erbjudande, känner mig som en kupongtant
  • logg81

Jo då... allt som går att samla samlar jag på. När kuponger kommer med posten blir jag överlycklig!
    Ha ha ha... Jag gör även marknadsundersökningar via internet och får poäng på vissa ställen och kan plocka ut premier för dom, ett annat ställe får jag lotter och på ett tredje rena pengar

Jag och Auleen - Mot resten av världen
  • kanicka

Var då? Tips...?

logg81 skrev 2008-04-30 08:44:08 följande:
    Jo då... allt som går att samla samlar jag på. När kuponger kommer med posten blir jag överlycklig! Ha ha ha... Jag gör även marknadsundersökningar via internet och får poäng på vissa ställen och kan plocka ut premier för dom, ett annat ställe får jag lotter och på ett tredje rena pengar
  • o0dizzy0o

ja göe med marknadsundersökningar på nätet och sammlar på Semper EAN koder.

.:*♥♥~Love is my religion~♥♥*:.
  • logg81
    kanicka skrev 2008-04-30 09:53:32 följande:
    Var då? Tips...?
    Sla leta upp adresserna sen inboxar jag dej... Tror inte jag får skriva ut alla de adresserna här så jag tar det säkra före det osäkra... hi hi hi... Kan ta någon dag men jag hör av mej!
  • Mangesfru

logg81: Inboxa gärna mig också!

• logg81
    Mangesfru skrev 2008-04-30 21:56:09 följande:
    logg81: Inboxa gärna mig också!
    Kolla inbox
Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....