• kanicka

EAN-koder och Liberomärken....

Snacka om att man samlar på allt som mamma! Det trodde jag knappt...

Är det inte Lambimärken, så klipper man ut Ean-koder från Semper...eller så samlar man Liberomärken. Haha...nån mer än jag som känner mig lite halvknäpp som samlar på allt? Men lite kul samtidigt! Kanske finns det tom något jag missat att samla på?
    Knepig tråd kanske...men lite kul att diskutera...
    Mammas lilla Elliott 070803!
  • Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....
  • kanicka

Logg 81: Tack snälla söta du, vad gullig du är. Nu ska jag ut och kolla de olika. Nu fick du en massa jobb härinne ju, det var ju inte meningen... Tack igen...och ha en underbar dag.

• straw2008

Jag fick precis 40 kaninmärken av min kollega!!

Kan man göra något med dom? (får inte mitt första egna barn förens i juli men har gått med i klubben ändå).

40 märken är väl ändå värt något? (det är 20 dubbelmärken med kaniner så jag antar att det ger 40 singelmärken).

• fanny20

Spara dem tills du får kuverten att skicka in dem i hemskickade

straw2008 skrev 2008-05-19 10:37:58 följande:
    Jag fick precis 40 kaninmärken av min kollega!! Kan man göra något med dom? (får inte mitt första egna barn förens i juli men har gått med i klubben ändå). 40 märken är väl ändå värt något? (det är 20 dubbelmärken med kaniner så jag antar att det ger 40 singelmärken).
  • trötter22
    straw2008 skrev 2008-05-19 10:37:58 följande:
    Jag fick precis 40 kaninmärken av min kollega!! Kan man göra något med dom? (får inte mitt första egna barn förens i juli men har gått med i klubben ändå). 40 märken är väl ändå värt något? (det är 20 dubbelmärken med kaniner så jag antar att det ger 40 singelmärken).
    du kan sälja på tradera dom är galen i dom där
    jag älskar mitt liv.
  • kanicka

Man kan visst köpa allt på tradera!

Nestle koder och semperkoder...liberokaniner och ja...allt!
  • eeisor
    kanicka skrev 2008-04-28 21:21:53 följande:
    Se där! Då kanske man ska börja spara dem också...har aldrig hört talas om det.

Började samla Nestle idag också...tänkte som lia76 skrev att helt plötsligt så kommer det något om att man kan samla även där...tänk så många man kastat...
    Nestlé har barnmatsklubben på sin hemsida. Sist jag kollade var det böcker man samlade till där och det krävdes rätt många koder för en bok, så här satsar vi på semper...
  • kanicka

Jag håller också på semperkoderna...

Fina premier...
  • Ciccilionaa

Kan man göra ngt med Hipp-koder?
    C

• ickeus

Får man poäng för modersmjölksersättningen i tetror hos semper?

• eeisor
    ickeus skrev 2008-06-07 00:51:08 följande:
    Får man poäng för modersmjölksersättningen i tetror hos semper?
    Tyvärr inte, det är bara produkter för 6-månaders och uppåt som ingår i deras samlande.
Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....