• Anonym

Min kompis och hennes pappa?????

Min kompis bor hos sin pappa (vi är båda 20 år). Mamman lämnade henne när hon var liten. I går cyklade jag till henne, jag skulle lämna tillbaks en tröja som jag lånat.
    När jag ringde på dörren, kom min kompis och öppnade i morgon rock. Kort därefter kom pappan i morgon rock oxå. Tänkte inte mer på det sen.
    Men men kompis bjöd in mig och vi satt och kollade på tv ett tag. Jag gick på toa sen, och fick se en använd kondom ligga på vasken. Kan dem verkligen har gjort det? Är min fråga? Vad ska jag göra? Hon kommer bli arg om jag frågar henne, eller?

• Svar på tråden Min kompis och hennes pappa?????
  • LillaPaula

tror du att din kompis har sex med sin egena pappa? eller har jag missförstått dig..

• adrenalin

ta upp kondomen lite roligt och fråga vems det kunde ha varit. och kolla noga hennes reaktion.

burriburr.wordpress.com - bloggen über alles!!
  • Anonym

men gud detta måste du luska i!!! hon kanske berättar om du frågar!

eller säg att du tycker hennes pappa e snygg å attraktiv och se vad hon säger.

hemsk om så e fallet

• Spicy woman

Vidrigt om de nu hr gjort det.

• Jan H

Naturligtvis måste det vara något konstigt när de går omkring i morgonrock... luska det är ledordet...

Anonym skrev 2008-05-01 00:16:53 följande:
    men gud detta måste du luska i!!! hon kanske berättar om du frågar!eller säg att du tycker hennes pappa e snygg å attraktiv och se vad hon säger.hemsk om så e fallet
  • Toyama

oj vilken flashback jag fick

• Anonym (hi ha mmm)

det är helt normalt att ha morgonrock. Din kompis kan ju också ha onanerat med kondom över okänt föremål. Pappan kan ju haft samlag med nån annan. Alla stannar inte över.

• Anonym (Hoppla)

Låter märkligt att en 20-åring skulle frivilligt ha sex med sin pappa. Knappast troligt. Och hade de verkligen haft sex med varandra hade de nog varit supernoga med att ta bort kondomen innan de släppte in dig...

Men man kan ju undra varför kondomen låg kvar? Oavsett situation tar man väl bort den och kastar?! Snuskigt!

Svar på tråden Min kompis och hennes pappa?????