Linköping, någon?
Hej! Jag bor också i Linköping och har en son som är fyra veckor. Träffas gärna och fikar eller hittar på något annat!
Hej! Jag bor också i Linköping och har en son som är fyra veckor. Träffas gärna och fikar eller hittar på något annat!
Oj mycket skrivet sen jag var inne sist! Jag är 29 år och Hugo lite drygt 1 månad. Vi bor i Gottfridsberg men skulle gärna vilja köpa hus. Men det är så svårt att hitta ett som båda tycker om och som inte kostar multum. Det pratades om fika på onsdag, kan eventuellt då men annars hänger jag gärna på nästa gång.
Cia80: Spännande och inte så länge kvar nu då! Även om sista tiden känns som en evighet
Fika på onsdag kl 14:15:
Lillisen
Cia80
glitterkorn
Ionea
oops ska ju lägga till mig själv också:
Fika på onsdag kl 14:15:
Lillisen
Cia80
glitterkorn
Ionea
Snobben79
god morgon! har precis lyckats få i mig lite frukost
14.30 funkar för mig också, kul!
Vi går på BVC i valla/T1 så vi har kollat in öppna förskolan där. Det blir nog fler gånger så småningom.
Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
Bara söner i den här tråden?
Skönt och roligt att se att de små går upp bra i vikt och växer. Då vet man att de mår bra.
Dop har vi inte tänkt på så mycket på än. Hur gammalt brukar barnet vara? Funderar på att ha en välkomstfest istället eftersom dop känns lite konstigt när man inte är troende. Skulle vara för traditionens skull i så fall. Får se hur det blir.
kul att ses i eftermiddag!