-
Bebisen stannar förhoppningsvis där inne några veckor till och växer till sigCia80 skrev 2008-05-16 11:49:58 följande:Snobben,Jo tack, den finns kvar Inga fler sammandragningar, som jag har känt ialla fall. Så det känns lååångt kvar till förlossningen. Har pratat om att jag ska packa väskan, men det har inte blivit mer än prat. Är väl kanske för att det känns så avlägset. Men jag ska väl ta tag i det så småningom. Allt bra med dig?
. Det är bra här. Sitter med en sovande bebis i famnen, han ville inte ligga i sin säng och sova. Men jag har fortfarande inte fattat han är här och man är förälder, kanske tar ett par månader
-
Pannkakor! Det är alltid gott tycker jag. Inte så nyttigt kanske men man blir ju mätt iafCia80 skrev 2008-05-16 13:44:15 följande:Nån som har nåt bra tips på vad man kan göra när man inte är hungrig på nåt. Vet ju att jag måste äta så Skrutt får i sig nåt. Men jag är inte sugen och just nu känns det bara jobbigt att ställa sig och laga nåt.
-
Mm jordgubbar, pizza, ostbågar, grillning. Man blir hungrig av att läsa här
Vi fick sovmorgon idag, Hugo sov till kl 10! Han verkar sova bättre när han ligger på magen (men dom ska ju ligga på rygg egentligen)
Grattis i efterskott!Mizzz skrev 2008-05-16 23:16:30 följande:Fyller 25 idag så vi har firat med nåt glas mousserande och lite myskväll framför tv:n. I övrigt har vi inhandlat grejer till en grillfest för området jag bor i, ganska mycket att handla ;) och nu blir det sova! -
Cia: Kul med proffsfoton på familjen
. Vi tog kort på magen varje vecka och det är häftigt att se hur den växte. Aha, jag tyckte jag kände igen dig på första fikat och det kanske var från vattengympan?
Bra med nytt jobb och mer pengar Leos och Vincents mamma! Men tråkigt att de inte kan ge besked i tid dinana
Igår var i på babymassage. Mycket mysigt och Hugo verkade tycka om det massor! -
Vi har en "babybjörn synergy" och den har en ryggplatta som avlastar axlarna. Dessutom är den lite luftigare/svalare än active. Jag tycker den är bra, men har än så länge bara haft den lite kortare stunder inomhus. Den var ju rätt dyr men man kan ju sälja den sen om man vill.Cia80 skrev 2008-05-26 12:47:56 följande:Hej tjejer!Hoppas allt är bra med er. Här knallar det på som vanligt. Hade en del sammandragningar igår. Spännande att det händer nåt Vi var och handlade spjälsängen igår så nu är det fritt fram för bebis att komma ut En fråga till er: Är det nån av er som använde typ BabyBjörn bärsele? Jag funderar på att skaffa en sen när bebis kommit ut. Verkar så väldans smidigt. Finns förresten ny magbild i galleriet för er som vill titta. -
Fika i trädgårdsföreningen vid bra väder o Claras vid dåligt väder, torsdagen den 29/5 kl. 14.30:
Leos och Vincents mamma
Missnööjd
glitterkorn
Dinana
Lillisen
Snobben79 -
Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-28 21:53:34 följande:
Ja, vart ska vi ses imorgon?Vid stora scenen inne i trädgårdsföreningen, eller vid lekparken eller vid entrèn mot vägen?Stora scenen blir väl bra? -
Idag har vi varit på babymassage och nu sover Hugo och jag tänkte gå ut på balkongen om det inte är för varmt
Jag måste köpa lite nya sommarkläder för jag har bara ett par shorts jag kan ha nu och det blir lite tråkigt i längden.
Kan inte fika imorgon (och inte nån annan dag den här veckan heller). Får bli nästa gång :) -
godmorgon, hoppas det sätter igång på riktigt snart då! Tråkigt att ha ont utan att det hjälper till. Gick det bra att sova? Vila så mycket det går, behövs ju massor av ork både till förlossning och tiden efteråt då man inte heller får sova så mycketCia80 skrev 2008-06-15 09:32:15 följande:Godmorgon!Här sitter jag med ondare mensvärk...igen Får se om det tänker hända nåt idag eller om jag bara ska plågas Hoppas allt är bra med er.
Här är det bra. Funderar på vad vi ska göra idag. Inget superväder direkt -
Va skönt! Hoppas du slipper mer ont innan det sätter igång på riktigtCia80 skrev 2008-06-16 14:49:29 följande:Värken har börjat ge med sig nu. Så vi får väl se om den återkommer sen ikväll. Tack för att ni står ut med mitt prat om värkar hit och dit.