Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

JennyoPatrik: Låter som ni haft en härlig dag hehe, är han uppe och leker för fullt? på campushallen finns diverse olika saker man kan träna, det är bara kolla in deras hemsida...då blir det träning för fullt sen 

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Elli80: du har inte missat mig, det är först nu jag skriver ut informationen

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: envis liten rackare du har när har du tänkt att Lucas ska börja på förskola?

• MammaTillEKNS

Fru Tzoanidis: Synd att det ligger nere på stan, campushallen ligger så nära oss så det kommer bli träning där istället

• MammaTillEKNS

Fru tzoanidis: du får väl flytta hit

• MammaTillEKNS

Fru Tzoanidis: SÅ länge man trivs i sin lgh så ska man bo kvar vi bor nog kvar här tills vi köper hus, fast man ska aldrig säga aldrig

• MammaTillEKNS

Marayah: mm, här händer det grejjor du verkar ha fullt upp på dagarna, men det är skönt det för då går dagarna snabbare hoppas barnen mår bra Ha så skoj imorgon!

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Aha så han har börjat få tänder Jag tror Nathalies också är på G för hon är väldigt mycket i munnen med sina händer, våra händer och andra saker. Jag tycker också det är nyttigt att han får komma iväg lite och träffa andra barn. Vi tänker inskola henne i augusti nästa år. Vill gärna vara hemma med henne så länge som möjligt eftersom hon kommer vara vårt enda barn. Kommer börja gå på öppna förskolan i höst så hon får träffa andra barn också

• MammaTillEKNS

Fru Tzoanidis: då är det bara att plocka fram dem själv har vi ätit chips och ska snart gå och sova

• MammaTillEKNS

Fru tzoanidis: käka på du nu ska jag sova, hörs imorgon sov så gott!

Svar på tråden Linköping, någon?