Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

ciccielv: okej! Då håller jag utkik

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Skorpan08: Det tycker jag med det är dem värda!

• MammaTillEKNS

Jag och min make kan inte få fler barn p.g.a. min cancer, men det gör inget för vi har fått vårt lilla underverk och det är jag så lycklig för hade de upptäckt cancer ännu tidigare så hade vår lilla N inte funnits! Så jag njuter av varje sekund som jag har tillsammans med henne....man vet aldrig om och när man får återfall!

• MammaTillEKNS

Nu ska jag till Ullared med ett par vänner så jag önskar er en trevlig dag ute i solen

• MammaTillEKNS

Nu är jag äntligen hemma efter en lång MEN mycket rolig dag NU ska vi sova, mina fötter är helt förstörda så får se hur dem mår imorgon..

Godnatt på er och hoppas ni har haft en härlig dag ute i solen

• MammaTillEKNS

Dinana: jasså? de3t visste jag inte, men åska är ju mysigt håller tummarna att det kommer upp lite jordgubbar för er

just ja, sängen var det ja nattinatti

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Godmorgon såg precis bilderna på din sida, vilket fint hus ni har jag gjorde många fynd igår Vad har ni för er idag? Är Elin också uppe med tuppen?

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Jannovich: Såklart du får har du visat Pär allt fint du köpte igår? speciellt klockan usch mina fötter är döda idag, värker som sjutton gör dem

• MammaTillEKNS

Maria84: Funderar också på att åka dit i höst, vore skoj att julhandla där men vi får se hur det blir. Vad bra att du  lämnar honom hemma om du ska åka  Det var så många som hade sina småbarn med sig igår och de var inte speciellt glada. Jag tycker inte att så små barn har något på Gekås att göra!

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Bra, då vet jag att du har fått det hittade inte så mycket till N, de hade inte så mycket fint :/ hade du en bra dag igår?

Svar på tråden Linköping, någon?