• Mizzz

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-06-12 13:56:13 följande:
    Lillisen,Ja, jag skulle ju inte vara ledsen om det var på gång nu. Men det kanske inte är så troligt.Imorgon kan jag tyvärr inte.
    ok.
    Det är nog inget om du inte tror det. Jag var 100% säker när det väl kom igång. Innan dess hademan såklart en massa förvärkar, men man var aldrig säker på om det var något eller ej. Men när det väl kom rådde det inga tvivel om att det var dax.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 14:09:34 följande:
    Funderar på om jag ska ringa bm och höra om hon har tid att känna efter om värkarna gör nån nytta.
    ja, skadar ju inte att ringa och kolla om hon har tid. Kanske kan hon rent av få igång det om hon "rotar" runt där nere
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 14:21:55 följande:
    Ringde nu och tydligen kollar de inte, skumt. Så då ringde jag förlossningen och de gör ju heller inte det. Så nu är det väl bara att avvakta och se om det blir ondare eller slutar.
    trist. var det kvinnohälsan?
    man kan inte ringa den privata kliniken (minns inte vad den hette nu?)?
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 14:25:28 följande:
    Jag går på Storken. Jaja, nu har jag gjort det jag kunnat...är väl bara att avvakta nu. Är säkert inget på gång, men ändå så skulle det ju vara skönt att få veta nåt.
    ja förstår det...
    Antar att de redan sagt det åt dig, men du får väl ta en alvedon och ta det lungt ett tag. Trisst... Tycker ju att de kan kolla om de har tid.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-12 21:02:41 följande:

Jag skulle nog kunna fika en snabbis imorgon vid 12.15 tiden då. Då är jag på stan en snabbis i en timme. Är det nån som vill fika då?
    ja, jag kan nog.
  • Mizzz
    glitterkorn skrev 2008-06-12 20:45:44 följande:
    Lillisen : hur går det med klänningen t bröloppet ? skicka du efter en från ( kina var d va ? )
    Det dröjer nog ett tag innan jag skickar efter. Gifter mig om ett år ca. Har tänkt att gå ner 20-30 kg innan dess.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 21:32:52 följande:
    Uj, har ni också bröllopsplaner? Har jag suttit och sovit när vi träffats eller ni kanske inte pratat om det?
    hehe.. det är nog ganska nytt. har inte pratat så mycket om det Sen ligger det låångt fram i tiden. Det ända riktigt planerade är platsen (Bjärka Säby)
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 21:54:44 följande:
    Aha, när har ni tänkt er att det ska bli av?Vi (läs jag) hade lite lösa planer på att gifta oss i sommar, hade ju inte riktigt räknat med att det skrutt skulle bli till så fort
    den 11 juli 2009 är det inbokat :)
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-12 22:17:51 följande:

Ok. Då tar vi claras Vi kan väl ses där 12.15. Den som kommer först kan ju ta ett bord i fall det är mycket folk.
    ok, ses där! :)

Jag har linus hemma idag så jag kommer nog inte ha tid att va online här så mycket idag. Kollar in innan jag åker ner på stan.
Svar på tråden Linköping, någon?