• Mizzz

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-06-23 13:36:23 följande:
    Lillisen,Kan du verkligen lova det? Har dock fått känslan att jag kommer gå på övertid, kanske är säkrast att ställa in sig på det.
    Kanske det... Jag ställde in mig på igångsättningsdatumet som man fick på bf-dagen. Faktisk skönt att man får ett absolut-slutdatum så tidigt här i Linköping!
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-23 14:10:47 följande:
    Lillisen,Nåt sånt datum har inte jag fått.
    Du borde få det på nästa besök... Man får det på besöket vecka 41 (40+)
  • Mizzz

Hej allihop! Nu har jag lite tid över att titta in här mitt i flytt-yran. Så skönt att ha flyttat och fått lite större nu. Linus är väl inte helt lycklig utan springen jätte ofta och hämtar sina skor (han vill "hem"), men det blir nog bättre snart.

• Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-27 12:08:36 följande:
    Lillisen,Hur stort bor ni nu?Åh, så sött att han hämtar sina skor
    74kvm nu, hade 55 innan. Så ganska stor skilland. Ja, sina skor, och våra och så går han å gnäller lite vid dörren.
  • Mizzz
    dinana skrev 2008-07-01 21:06:31 följande:
    Inget nytt på filmisar i alla fall www.lio.se/templates/IFrameWithMenu.aspx...
    Står att det bara finns i Norrköping. ?

Jag låg inne i 3 dagar och fick inte höra något om det heller. iofs ett tag sen nu ;)
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-07-02 16:58:57 följande:
    Hej tjejer!Gör er nog besvikna nu när jag säger att anledningen till att jag varit borta är för att vårt internet inte fungerat.Bebis verkar trivas för bra där inne, bf+5 idag och det är riktigt segt.
    >Ja, nu gör du oss besvikna Du ska ju inte vara här, du ska va på BB!!!! Det sätter nog igång snart ska du se, SNART har du lillen på utsidan!
  • Mizzz

Jag fikar gänra oxå. Kan alla dagar utom måndag. Vilken tid som helst.

• Mizzz

Cia: Du ska se att nästa lördag sitter du där hemma med en liten i famnen. Det kan inte vara lång tid nu

• Mizzz

Fyra Mirakel: Klart du får hänga på här!

Cia: Hur går det för den lille att komma ut, några framsteg?

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-07 15:47:11 följande:

Från o med nästa vecka kan jag inte vara med o fika på tre veckor. Sambon börjar sin semester på måndag
    Undrar desamma, har samma sak, from nästa vecka så har ssmbon semester i 4 veckor framåt...
Svar på tråden Linköping, någon?