Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

dinana skrev 2008-07-08 16:42:19 följande:
    massa bruna flytningar här, och mensvärks å klart... så snart kommer väl tanten... 2 dagar kvar till bim, men tror den kommer ikväll eller imorgon. så jädra typiskt...
    men fy vad tråkigt, håller tummarna för er tills nästa gång,
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-08 16:45:28 följande:
    Japps då har vi fotat oss till tidningen då. Så v 28 kommer lille Filip med familj i corren. Vart vill ni ta fikat helst då??? Vilken tidpunkt funkar bäst för er?
    GUD va kul, ska hålla span, sj längtar ja med till barnen är med i corren., jag är ju ingen som gillar mitt utseende och kropp så och barnen blir bra på kort.. så de får allt fota sig denna gång med..
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-08 17:47:08 följande:
    Jenny,Uj, nu fick du ju mig att hoppas igen En fråga bara, hur kommer det sig att ni inte vill/kan fika när era respektive har semester?
    jag kan fika när min make har semester bara de inte är fullt som denna vecka har vi fullspäkat, men nästa v kan ja allt fika.. skönt att komma iväg lite från varandra även att de är skönt att de har semester..
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-07 21:49:04 följande:
    jag säger ständigt till ungarna att ALLA får vara med.tjejer är att bråkiga och envisa
    det är bra de, idag vart liam utanför igen, men han kom in och spelade spel istället, men lite less var han nog..
  • Mammatill4a

Fyra Mirakel skrev 2008-07-08 20:34:12 följande:

Kollar in en kortis bara, mkt här hemma just nu med nytt golv som ska läggas imorgon så alla möbler måste undanröjas. Sen hela nästa vecka ska det målas & tapetseras , så då hoppas jag på bättre väder så man kan vara ute
    kanske man kan ses i valla?? nån dag nu när min karl har semester så kan vi träffas alla...
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-08 20:39:05 följande:
    ja idag fick man skälla en del på matilda.fast de blev arga då han rev ebba.jag har sagt att liam blir lite bråkig när han blir utanför och när han inte får vara med.men tjejerna bryr sig inte.
    aj då, sj kom han in och sa att matilda slaggit honom när de var ute och lekte, men ja vet inte.. får ta och sätta dem i karantän i några dagar så kanske de förstår..
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-08 20:57:37 följande:
    jag tar gärna en fika efter 16 nån eftermiddag i valla gård
    [/citat]

ja de går ju bara de är fint väder man kan ju slita sig från sovtiderna nån kväll haha en annan får u lite sovmorron dan efter då med..
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-08 21:05:54 följande:
    [citat]
    Cia80: Hoppas lilla bebisen vill titta ut snart
    Mammatill4a: Jag fikar gärna i valla, kan närsomhelst

men så kul att höra från dig.. hur har ni haft dig. såg er igår när vi kom in på parkeringen med bilen men handlat för mkt och sj var ja för kissnödig så karl fick köra in på gården..
    klart ni med får följa med på fika, roligare om man är fler.
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-08 21:09:45 följande:
    Mamma,Ja, det vore ju inte helt fel.Tack för att ni står ut med mitt babbel om värkar hit och dit.
    såg att du vart på hinnesvepning idag, läste igenom lite nogrant nu.. kanske är de så att ni kommer få liten imorgon, kompisen fick bebis dan efter sin hinnessvepning och hon var oxå då bara öpen 1 cm..
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-08 21:16:02 följande:
    Tack desamma var ett tag sen sist, har haft fullt med besök hela helgen Jag har haft det bra, var otroligt trött förra veckan men det börjar ge med sig nu. Ska äta cellgiftstabletterna en vecka till sen är det äntligen slut med det Hur har ni haft det? Allt bra med familjen?
    Vad synd att vi inte såg er :/ vad har ni för bil? gick vi mot vår lgh eller gick vi bort mot fotbollsplanen? Vi gick nämligen bort till affären för maken har åkt omkull på cykeln och gjort illa handen så vi skulle hämta ut medicin på apoteket.
    Vilken dag ska vi fika?
    Med oss är de bara bra, ni gick mot fotbollsplanen vi har en röd opel...röda faran som vi säger ja nästa vecka kan ja när som än så länge. men om vi ska till valla får de ju gärna vara lite bättre väder om inte fr ni gärna komma över hit och umgås.. de skadar aldrig.. roligt med besök, hela denna vecka är fullspäkad för vår del..
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-08 21:19:59 följande:
    Mammatill4a,Åh, det är sånt jag vill höra Är mycket tryck neråt och ont i ryggen, även ont i magen. Men inget som går att klocka.
    men du ska se att de kommer gå fort när de säkert går att kl dem,, har du ont hela tiden el kommer de och går? när du inte står ut längre ringer du förlossningen och rådfrågar dem, bluffa och säg att panodil inte hjälper..
Svar på tråden Linköping, någon?