Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

ser att ni pratar om shopping, min karl är inte mkt för de heller, enda gången man får med honom i affärer är vid storhandling och innan barnen fyller och till julafton..annars får ja allt gå sj , men de är skönt de med ioförsig men då har man ju 3 barn och se till oxå..

• Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 20:44:41 följande:
    Mammatill4a: ja, tiden går så fort, snart är det oktober vad har ni haft för er idag?Marayah: Kul att du också kan komma tar du med dig pojkarna då?
    ja du svi har haft besök från boxholm av vår kompis och hennes 3 barn på åldrar mellan snart 2 och 6 år.. vi har varit i valla och umgåtts här hemma.. varit en toppen dag och ni?
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 20:55:35 följande:
    Mammatill4a: haha, min man är precis som din, man får bara med honom om det är något absolut nödvändigt han behöver eller om det ska inhandlas julklappar eller andra presenter. Snart får du ha med dig fyra barn på affären Kul med besök, tyckte de om valla? Här har det också varit toppen, har varit ute i lekparken med Nathalie och sen gick vi en långpromenad med henne, tänkte leka med henne i valla med hon ville hellre sova sen har vi varit på uteplatsen och lekt. Vad ska ni hitta på imorgon?
    ja då kan de ju bilda klubb haha då får de stora stanna hemma skoja bara har man klarat av 3 i affärer gör man de med en till..
    ja då de var jätte uppskattat, de sprang över allt och ingenstans så man hade bara de små att se till...ja duskulle få besök av en kompis med barn, men inte hört nåt och svarar inte när ja ringer, men kom på att hon jobbade ju så får se imorgon, annars tänkte ja ta med liam och alma över gatan till tror de blir er lekpark, för där finns de ju lite att göra för dem, med den vågiga rutshkanan.. roligt att ha uteplats vill med, men trivs så jäjkla bra i denna och har fått ordning på balkongen så blir nog kvar här
  • Mammatill4a
    Cia80 skrev 2008-07-09 21:47:04 följande:
    Hemma igen, var riktigt trevligt. Dock fick vi inte plats på stora torget utan det blev Harrys, men det funkade det med Har börjat få värkar nu, men inte så regelbundna än. Ska försöka se en film nu så får vi se om de blir starkare vartefter eller om de slutar, som de brukar.
    så skönt att ni fick äta och ute med, inget man gör direkt ofta med barn och vi som snart kommer ha fyra.. lite svårt att få barnv till dem alla på en gång..

hoppas de är nåt som håller i sig då*lycka till*
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 22:12:18 följande:
    Mammatill4a: haha de kan de göra såklart du klarar av det jag håller utkik efter er imorgon så kan vi också komma ut och leka med er måste komma över någon dag och se hur du bor
    åh vad kul, kanske vi ses imorgon då.. ja visst nästa vecka kan ni allt komma nån dag bara kul att få umgås måste ju se hur ni med bor nån dag..
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-09 22:23:15 följande:
    min gubbe är likadan.hoppas ni fick en trevlig dag.här har det varit streesigt som vanligt.imorrn ska det städas o tvättas för fullt.lite sömnad hinns nog med
    ja då dagen har varit trevlig men varm imorgon fm blir de utelek på andra sidan parkeringen med alma och liam, olvia vart hömtas i em av en kompis hon skulle sova över hos, kommer hem nån gång imorgon..på em runt 13 tiden får vi besök igen av kompis med barn som ska fira Alma
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-09 22:24:48 följande:
    Mammatill4a: ja det gör vi säkert då får jag komma förbi nån dag nästa vecka, bara att du hojtar till när du kan du får gärna komma hit nästa vecka också det är ingen av er som är sjuka eller förkylda/hostiga? (Mitt immunförsvar är nämligen som allra sämst nu)
    nej du nu är de faktiskt bra på den fronten, skulle sagt till annars .. alma kan få lite genomskinligt rinande snorr men bara ibland och de har hon alltid haft, inget som ska smitta el har smittat nångång.. men du gör som du vill.. men regnar de mkt imorgon blir de la inne dag, men hoppas på sol lite iallafall..
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 08:20:27 följande:
    Mammatill4a: okej, då är det lugnt, håller utkik efter er sen
    tack för den trevlig pratstunden idag. om du vill får du gärna titta förbi på söndag om du vill.. när åker din man? tänke om du ville ses imorgon nåt oxå, hon soms kulle klippa mig svarar inte i hemma och på mobilen, så får la gå med detta hår, el slösa 300 kr på frissa ja inte blir nöjd med endå..
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-07-10 11:07:20 följande:
    Haha, ja visst, det blir ju så! Jag sitter själv alldeles för mycket vid datorn.Någon som kan tipsa mig om en bra syskonvagn? Vad har ni använt, eller har ni hoppat syskonvagn helt?
    vi köpte en bagagnad syskon vagn på blocket en emmaljunga äldre modell, kanske inget att hurra för, men älskar de handtaget och den är både lätt och lätt körd.. men ni kanske vill ha nåt nyare.. tycker alla går med babytravelns tvillingvag, men sj hade ja inte råd annar skulle ja velat ha den gröna
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 12:54:08 följande:
    Mammatill4a: Tack själv dina barn är så otroligt söta och Alma var så go när hon kramade om Nathalie :D han åker på lördag men jag kan gärna träffas en sväng imorgon  
    som vanligt krånglar vänner till de, hon som ska klippa mig kommer på fm men efter lunch är de lugnt kankse kommer till er lekpark. kan säga att där kommer ja tillbringa sommaren fasiken så mysigt.. ja du alma älskar bebbar och små barn.. men på söndag kan vi ju umgås här hemma som vi sagt från början?
Svar på tråden Linköping, någon?