Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon?

Mammatill4a skrev 2008-07-13 19:13:13 följande:
    bodde i skägget när ja träffade maken el han bodde dr och ja flyttade ditt på en gång med dottern min, trivdes inte så bra där, så flyttade tillbaka till åtvidaberg när sonen kom, sen började ja må psykiskt dåligt i åtvid , hände lite där så fi tog till flytt till ryd, trivs bra förut de som händer här.. men men en så länge bor vi bra men trevliga granna och nya vänner såå underbart de kan blir..
    ja skäggetorp är ett bra område.som tur är börjar ryd bli tryggt igen
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 19:08:25 följande:
    HAHA, nej har inte planerat så långt fram men ni finns ju med på telefonlistan, men vet inte om ja ringer er på natten, känns dumt att väcka era barn lixom.. jasså tycker du, ja ser då fasiken ingen skillnad alls..

de vaknar inte hur mycket oväsen det än är utanför.jo nog syns det allt en skillnad på din mage,den börjar bli bebisrundGlad

nu ska vi ut på en promenad.din make har nog berättat vad jag sa till honom nyss.
    ha en bra kväll så länge

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    rply skrev 2008-07-13 20:19:29 följande:
    Okej, ja tack för info om ekholmen, blir nog inte att flytat dit, tyckte inte alls om deras lägenheter, sen vad jag ahr hört.Men ni som bor i graflunds, har ni fått välja nya luckor osånt?
    i ryd finns det tillval,men då blir hyran dyrare för varje tillval.jättebra plalösning är det i ryds lägenheter
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:06:55 följande:
    jaha ja jag ser ju bara neråt ser mig inte så mkt i spegeln då ja inte är så frälst i min kropp lätt överviktigt, Ok men då vet ja ju de tack för att ni ställer upp.. kan du ju skriva här om mig isåfalltack för at du såg vad som hände på gården förut låg tyvärr i badet så skönt så.. testade ringtricket med och visst pendlar ringer, så kanske är en pöjk i magen...
    jag det var ju viktigt att få bort liam därifrån.han blev lite förskräkt när jag bad honom att genast komma.äcklet hade gett liam pokemonkort om jag såg rätt.oliva berättade vad äcklet har gjort mot henne.jag ska leta fram ett par papper som du ska få se.en granne på gården trodde att det var matilda som var utsatt i höstas,men troligen var det olivia.
  • ciccielv
    glitterkorn skrev 2008-07-13 20:47:17 följande:
    Vart köpte ni era dopinbjudningskort någonstans ?Jag vill ha rätt enkla färdigtryckta ska göra med " egen bild " som tack kort sen tänkte jag.Hur många var ni på erat dop ?Vi kommer bli runt 50 personer och ska bjuda på smörgåstårta, tårta och fika , vad hade ni o bjöd på ?Ni som hade gudföräldrar köpte ni någon särskild present till dom ? Tusen frågor typ ;)
    jag minns inte vart vi köpte dem.har bara döpt stora sonen.det var hans farfar som döpte honom i sin prästgård i vreta klosterGlad
    hans fina farmor bakade allt til alla som var bjudna.jdet var jättefint att få vara i prästgården och att sonen blev döpt av sin fina farfar
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 22:22:24 följande:
    MM de måste de ha varit dåm, vet att du har sagt de till mig nån gång, men som sagt hur faan kan de se skilland matilda har ju mörkt hår och olivia är ju blond GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. nu vågar man ju inte vara på denna gård mer tur karl har sem nästa gång ska vi ta tag i honom och ringa snuten innan de händer igen..
    matilda var ljusare förra året.hon som anmälde sa att det var en ljushårig/blond tös.han sitter inne tydligen men är hemma nu när det är sommarlov.
    han vågar sig inte in på gården efter att "L`s" pappa har hotat med polisen.

jag ska se om jag hittar pappren.ni var nyinflyttade när vi fick nyss om denna person
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 22:25:07 följande:
    Mammatill4a och ciccielv: vad är det som har hänt?
    jag inboxar dig
  • ciccielv

ohh ni pratar bebisar.maken är sugen.själv är jag oxå sugen.men vi får avstå från en "sladdis"då jag inte vågar att genomgå en till graviditet och förlora en till bebbeLedsen

om viste till 100% att barnet skulle överleva nästa gravidtet så skulle jag inte vänta en minut.sen har ju kroppen tagit stort stryk så att gå upp en 10-15 kg skulle göra mig "invalid"

så bebbelyckan får vänta tills sonen  och töserna får bebisarGlad

oj vad mycket klockan är.ska hoppa in framför tv

ha en bra kväll så länge

• ciccielv
    Skorpan08 skrev 2008-07-14 06:59:45 följande:
    ciccielv: Jag försökte gå in och titta på dina alster men jag kunde inte. Vill du ha det så respekterar jag det. Annars vore det kul att se vad du syr, då jag syr lite själv.MammaTillEKNS: Klart våra djur ska ha det fint omkring sig.
    självklart ordanr jag så att du kommer in på min sida.har spärrat pga några rötägg som var inte på min sida förr och snokade och var otrevliga
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-14 07:45:52 följande:
    Nu ska jag till Ullared med ett par vänner så jag önskar er en trevlig dag ute i solen
    ohh dit vill jag oxå åka.har aldrig varit där.
    rply skrev 2008-07-13 23:40:48 följande:
    Okej. ryd, är det inte mycket bråk osv där? Kanske inte värre än skägget?
    det har lugnat ner sig jättemycket den senaste månaden.förutom bilpyromanen.men när vi bodde i skäggetorp så fanns det en soprum/tvättstugepyroman.centrumet i ryd har oxå blivit lugnt,nu är det inga krossade fönster längre.

så nu kan man faktiskt börja säga till folk att man kan flytta till ryd
  • ciccielv
    Skorpan08 skrev 2008-07-14 08:39:02 följande:
    ciccielv: Tack! Då ska jag gå in sen och kika på dina alster. Det senaste jag sydde var ett lapptäcke till Elin. Jag sydde det när hon låg i magen och då visste jag ju inte om det var en pojke eller flicka. Därav färgvalet.
    då fixar jag det nu innan vi går till centrum
  • ciccielv

vi har varit på väg till klockartorpet i norrköping.men det är visst ett getto numera.

jag gillar inte allt pack inne i norrköping centrum,fullt med alkisar och pundare som tigger pengar och terrorserar folk

• ciccielv
    Skorpan08 skrev 2008-07-14 14:26:35 följande:
    ciccielv: Jag kan fortfarande inte kika på din sida. Tänkte om du kanske glömt.
    konstigt då jag lade in dig i morse på listan.jag får fixa det en gåntg till
Svar på tråden Linköping, någon?