Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

Skorpan08: Tycker hon om gröten? Jag ska tvätta MASSOR idag, köpte kläder igår så det är en hel del som måste tvättas separat. Jag ska vila mina fötter idag, ska dock till sjukhuset i eftermiddag så maken får skjutsa mig dit

JennyoPatrik: Vad skönt att allting såg bra ut på ul och vad kul att ni får en liten pojk har ni några namnförslag?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

Skorpan08: Nathalie älskar sin banangröt har hon börjat med andra smakisar?

Maria84: Vad har du för dig idag då? Du kunde inte komma på fikat i eftermiddag?

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Vem vet, du kanske får fler barn och då kanske du får en tös men det är som du skriver att det är huvudsaken att bebisen mår bra Har några namnförslag: Jesper, Gabriel, Samuel, Benjamin, Erik

• MammaTillEKNS

Arvid och Edwin är också fina namn

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Kul att hon är så glad i mat, det är N också och precis som Elin så älskar N banan har du fortfarande tid att ses imorgon?

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: Man får reagera lite tokigt, du hade ju verkligen hoppats på att få en tjej. Jag tror Lucas och lillebror kommer få väldigt kul tillsammans Har din sambo några fler namnförslag? Casper är också ett fint namn ni har ju tid att fundera också ni kommer säkert ändra er flera gånger, det gjorde vi, det är inte alldeles lätt att hitta namn som båda är överens om

ciccielv: Mina fötter gör så förbaskat ont idag så jag kommer nog antingen cykla dit eller så får Peter skjutsa mig.

• MammaTillEKNS

Skorpan: Kul och nej, jag känner inget tvång, ska bli roligt att ses igen

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Gör gärna det! Visst sa vi kl.12? N borde också vakna snart, hon har sovit i över 1timme nu Ha det så bra!

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: vi kan gärna fika här på gården istället, passar mig alldeles utmärkt, slipper jag gå så mkt men den var inte för stor klänningen? Hoppas hon tycker om den

Vi ska ses i tornby imorgon, du får gärna hänga på om du vill

• MammaTillEKNS

ciccielv: Tack själv ja, vi lär ju fortsätta prata om den förstod nästan att de inte skulle ringa upp, men det är bara att ringa imorrn igen! Man ska inte ge sig i första taget N ligger och sover lite, hon har varit så himla trött idag, blir nog att hon får lägga sig lite senare idag

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Nathalie började med smakisar innan hon var 4 månader också, hon visade sådant intresse så vi tyckte att vi kunde börja. Som du säger så är det väldigt individuellt!

Det ska bli kul att ses idag

Jannovich: jag vill inte ge dig mitt onda, bättre att du mår bra mina fötter mår lite bättre idag iaf

• MammaTillEKNS

ciccielv: Har du ringt graflunds än? Tack för komplimangen hon är urgullig, hon var nog väldigt trött igår efter alla intryck hon älskar som sagt att stå och hoppa, dröjer väl inte länge förens hon går själv

• MammaTillEKNS

Jannovich: ja du måste vara med då eller måste och måste men det skulle vara jättekul

ciccielv: ja, det blir spännande att se när lilla damen tänker gå usch vad hemskt att det är fler barn som drabbats

Mammatill4a: jobbigt med karlar som gnäller. Själv har jag precis dammsugit klart här dammsugar jag varje dag

• MammaTillEKNS

Maria84: Nathalie vaknade också kl.6 men somnade sedan om och vaknade 7.30 Man får passa på att göra massa saker när dem sover. Vi brukar alltid fixa det mesta på morgonen (diskmaskinen, tvätt, plocka undan massa saker, fixa sängarna m.m, nu håller vi också på och tvättar, den där tvättmaskinen går för fullt Hoppas ni kommer hem med ett fint bord och stolar!

• MammaTillEKNS

Marayah: Hur mår barnen då? Friska och krya? 

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: jag brukar BARA dammsuga 1gång om dagen skulle bli jobbigt att behöva dammsuga fler gånger än så....hur ofta dammsuger han då?

• MammaTillEKNS

Marayah: Hehe det är så kul när de börjat testa sina röster vill du vara med på tjejmiddag nästa helg?

Svar på tråden Linköping, någon?