Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

Skorpan08: skönt att din man följer med dig, som sagt hoppas missen inte är alltför skadad förstår att du är stolt över badrummet, det ska du vara också som har fått till det så fint hur mår lilla Elin idag?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • MammaTillEKNS

JennyoPatrik: får vädret blir bättre imorgon  han är faktiskt väldigt hurtig ska själv börja träna bara jag får ur gifterna ur kroppen stackars våra bebisar som måste smaka på sånna hemska saker tomat och gurka älskar hon, likaså banan

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: vi kan ju börja träna tillsammans sen när ni fått er lilla bebis nu skiner solen igen, hoppas det inte blir något mer regn idag. Har ni börjat ge Lucas välling än? Vi har börjat ge Nathalie men hon är inte direkt förtjust i varken majsvällingen eller den milda vällingen

• MammaTillEKNS

Mammatill4a, JennyoPatrik och dinana: Jag har tänkt börja träna på campushallen, ligger så nära vill ni haka på?

• MammaTillEKNS

JennyoPatrik: så bra att han dricker vällingen vi får nog kämpa ett tag till med den vad har ni haft för er idag? Nathalie somnade vid 15, vaknade 15.30 och var inte på gott humör så jag tog henne i famnen och masserade hennes rygg och hon låg verkligen och njöt så mkt så hon somnade, sov i en timme, var inte glad då heller när hon vaknade, verkade mest trött så jag masserade henne igen och hon somnade och sov då i en timme till nu ligger hon och sover för natten

• MammaTillEKNS

Dinana: campushallen ligger vid universitetet www.campushallen.se/  funderar också på att köpa en crosstrainer, måste få tillbaka min kondition. Vi kan ju börja med att gå ut och promenera i rydskogen

• MammaTillEKNS

Lägger till mig också:

MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

• MammaTillEKNS

Dinana: Det är bara att du hojtar till när du vill gå ut och gå vad tycker du om din crosstrainer?

• MammaTillEKNS

Dinana: okej, får se om jag köper en, ska börja träna på campushallen nästa vecka, då är jag giftfri ska bli så skönt att komma igång med träningen igen ordentligt

• MammaTillEKNS

ciccielv: skönt med ett varmt bad har du haft en bra dag?

Svar på tråden Linköping, någon?