Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-07-10 20:54:33 följande:
    Nu hade jag 5 minuter mellan o den höll i sig nästan 2 minuter..jösses så ont den gjorde...tror det minsann är dags sambon att röra sig hemåt...för jag tror inte jag klarar så mycket mer...Tror heller inte jag klarar att äta nåt stort nu...kanske kan få i mig en kexchoklad.
    det låter absolut som om du ska ringa förlossningen oxå för som sagt vill ju inte föda i hissen el på väg ditt.. sj har ja knappt hunnit in förre de har sagt plopp..;-P
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 21:23:38 följande:
    Mammatill4a: Jag får hålla utkik efter er imorgon kring lunch då mm, det är en ganska mysig och väldigt lugn gård hon kommer verkligen älska sin lillasyster/lillebror hon blir som en liten extramamma jadå, på söndag kan vi också ses som vi sa har barnen somnat nu? 
    ja du får hålla koll , ja då de kommer hon allt bli, så kul vill ha oktober NU.. v 25 imorgon ju inte långt kvar..
    hihi om de har somnat, alma slocknade 18 och liam 19.30 så här har vi haft en lugn kväll tillsammans med syrran som kom på besök och ska sova tills imorgon..
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 14:41:10 följande:
    JennyoPatrik: vi kan ju börja träna tillsammans sen när ni fått er lilla bebis nu skiner solen igen, hoppas det inte blir något mer regn idag. Har ni börjat ge Lucas välling än? Vi har börjat ge Nathalie men hon är inte direkt förtjust i varken majsvällingen eller den milda vällingen
    får man vara med er och träna då?ju fler desto roligare måste verkligen börja tänka mer på kroppen om ja ska orka med 4 barn idag blev de inne väder kompisar och klippning en snabbis till affären för köp av kattsand.. annars lungt.. hoppas vi ses på söndag
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 09:49:35 följande:
    Mammatill4a: det kommer gå fort, står inte på förens det är oktober :D vad skönt att de somnar så tidigt, lite ensamtid på kvällen kan man allt behöva  Nathalie har varit vaken sen 06.30, men nu har hon äntligen somnat, hon är som mest pigg på morgonen fast det är iofs inte så konstigt eftersom hon har sovit hela natten
    JennyoPatrik: Smakade jordgubbarna bra? hur sov Lucas inatt?
    sover hon duktigt om nätterna då? ja det är guld vart med egen tid, speciellt när vi snart får bebis igen och nåt säger mig att ja med får gå över tiden ,då många av mina bekanta och släktningar har gjort de..
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-11 17:42:23 följande:
    Klart du får, det är ju bara roligt med flera!
    Tack så snällt, vore på tiden att börja nu , har sagt i flera år att ja ska ta tag i det ,men inget att gå med så därför har ja inte gjort nåt åt saken..
  • Mammatill4a

Fyra Mirakel skrev 2008-07-11 17:51:52 följande:

träna ja....ska ev ta tag i det när Elin börjat dagis igen & börja gå med mina gåstavar....
    i vinter blir de gång med vagn plus träning i sprot el simhall och så ska ja införskaffa mig en orbitrek
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-11 17:53:28 följande:
    Nä samma här, men är man fler så blir det lättare att ta sig iväg.
    Ja absolut, vet ni än vart ni ska träna simhall el sporthall? är inte så haj på träningsgym här istan. i åtvid där vi bodde förut fanns de 3 st gym att välja på men var aldrig på nåt haha fick inte med mig nån kompis ,har säkert läst men vart var de ni skulle flytta?
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-11 18:08:52 följande:
    Vi har inte kommit så långt i planeringen Jag har ingen aning! Nåt som inte är alltför dyrt iaf... Vi flyttar till Sörgårdsgatan i Skäggetorp.
    ok, men de är ju gång avstånd till ryd med så då får man ju motions om man ska hälsa på er. nu ska ja hämta kompis..
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-07-11 19:03:15 följande:
    jag hänger ju också gärna på. behöver gå ner 7 kilo. men något säger mig att det kommer jag inte göra om jag skall fortsätta slappa på det här viset. bor på skattegården i skägget här.
    haha här behövs de gå ner 35 om man ska se skillnad på sen ja fick första barnet.
    klart du får vara med
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-11 20:34:37 följande:
    Mammatill4a, JennyoPatrik och dinana: Jag har tänkt börja träna på campushallen, ligger så nära vill ni haka på?
    sen när bebbe är född följer ja gärna med, nu finns de inte så mkt tid och kroppen tar rätt mkt stryk av att gå ut och gå, men kan gå ut och gå nån dag i veckan istället om de fins möjlighet för dig /er att följa med
Svar på tråden Linköping, någon?