Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

jennyoPatrik: go fm får man väll säga. här är de bra men lite segt..idag ska ja få FL besök på fika..

mammatillEKNS: ja du vem vet, men då går ja emot mig sj HAHA får se om 15 veckor vad de blir

Är det nån som vet hur länge man kan kolla upp könet på bebbar i magen, är lite sugen endå, men denna månad har ja ej råd..

• Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-13 10:19:59 följande:
    Åh vad mysigt. Både att hon sover och med fika Min lille hulligan leker på golvet Han sov jättebra i natt *peppar peppar*Men när han vaknar är det lekdags direkt, då blir det inget mysa inte...Mammatill4a: Då kanske det är en pojke, de säger ju att drömmar stämmer Eller vet ni att det är en kille?Jag drömde för ett tag sen att jag fick en tös så vi får väl se om det stämmer. Förhoppningsvis får vi svar på tisdag!
    Vet inte var de är, får bli en överaskning om inte vi får råd nästa månad och kolla upp det
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-13 10:24:45 följande:
    Spännande!Ska ni till dr. Selbing i så fall? Vi var där förra året och ska dit i höst igen. Det är ju så fantastiskt att se bebisen i 3D
    Ok, ja de sägs ju att han är bäst, kollade könet på alma på storken.. men fick ju inte ens nån bild med då , du har inte webbadressen ditt. har slarvat bort lappen..3d har vi inte råd men men ett vanligt duger bra.. ska ni ta redan på könet?
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-07-13 11:04:16 följande:
    Jätte fina dynor och grejjer Cicci!Jätte fina bilder på pojkarna med Leo o Vincents mamma!!!!Här är det rätt så lugnt idag. Ska tillbringa hela dagen med min faster som tar tåget mot Sthlm imorgon mitt i dagen.. Men vi ses snart igen då vi ska åka uppöver om en vecka. Annars e allt lugnt.
    så skojigt att åka upp över, tar ni bil el tåg? roligt med lite semster..
  • Mammatill4a

mammatillEKNS: tack för den trevliga fikan och de otroligt fina bebbe kläderna nu ska ja vila lite huvudvärken har kommit tillbaka *sucka*
    karl är på apoteket och köper panodil kanske bir lite normal i em när vi är ute i lekparken...

• Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 12:06:08 följande:
    Mammatill4a: Tack själv, även fast det blev en kortis kul å se hur andra bor, ni har ju jättefint vad kul att du tyckte om kläderna, kom på försent att jag hade dem, då kunde ju inte N ha dem har mer i förrådet, ska be Peter åka och hämta dem till veckan
    Krya på dig nu så ses vi säkert i lekparken i em
    vet ju varför, så förstår ju , tack för att du tycker de. sj kommer ja över och tittar hur ni har de nån dag , ja så kan de bli, nu ligger de iallfall i tvättmaskinen, kan inte låta blir måste köpa byrå till kläderna snart.. ligger just nu i bokhyllan..
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-07-13 12:17:11 följande:
    Nån mer här som ska på Winnerbäck den 23 augusti?
    JAG vill ditt så ska förska ha råd med de, nu när vi har lite utgifter i sommar med kolmården och bilen ska besiktas och lite till..

vilken v är du i nu då? hoppas ni får reda på de på detta ul då om ni får reda på de ska ni göra 3d hos selbrings endå?
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-07-13 13:12:50 följande:
    Molly var lugn hela graviditeten, kände knappt någonting av henne när hon låg i magen. Förutom när hon hade hicka vilket hon hade rätt ofta. Även sen när hon kommit ut så hickade hon ett par gånger i timmen (och då snackar vi typ vuxenhicka, så hela hon hoppade runt). Men det har gått över nu. Kände nog av första rörelsen i magen runt vecka 25. Annars var det inget mer än hickan.Får hoppas det blir annorlunda med nästa bebis, för det skulle vara så kul att verkligen kunna känna att man är gravid för en gångs skull. *hehe*
    sån grav hade ja med ALMA,, mådde psykikt dåligt under den graven då ja trodde nåt var fel på henne. nu är ja lite lugnare då denna rör sig mer, men inte så kraftigt då jag har moderkakan i framvägg..och hicka de gör allt den här med..
  • Mammatill4a

Jennyopatrik: oki, ja man ju det, ja kompisen var där på vanligt ul och fick se cd skivan med deras tjeja på helt underbart..

ok, hoppas de går bra då, här gick de inte då den låg med rumpan neråt ;-P

• Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-13 13:10:08 följande:
    Jennyochpatrikskulle gärna gå men har inte råd.
    råd har vi nog, men har ett annat memo inplanerat som kostar pengar och går helllre på det..
Svar på tråden Linköping, någon?