• Cia80

Linköping, någon?

Hej tjejer!
    Skulle varit hemma hos föräldrarna nu som jag skrev. Men på eftermiddagen fick jag onda sammandragningar. Pratade med förlossningen men de tyckte inte att jag skulle komma in utan bara vila och ta det lugnt.
    Kändes dock inte bra att vara så långt ifrån sjukhuset så vi bestämde att vi skulle åka hem. Vi vet ju inte vad som händer. Nu har jag dock inte haft några sammandragningar på nån timme, så det är skönt. Fast samtidigt vill jag ju att det ska dra igång nu.

• Cia80

Missnööjd,
    Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag inte känner nånting imorgon, just bara för att vi åkte hem. Men jaja, som sagt, vi vet ju inte vad som händer. Kanske drar det igång i natt igen. Spännande är det ialla fall

• Cia80

Elli,
    Jobbig fågel
    Har inte känt av nånting i natt. Nu har jag som lite mensvärk, men det är inte i närheten av hur ont jag hade igår när sammandragningarna kom.
    Så det är väl en liten busunge jag har där inne som bara retas med mamma

• Cia80

glitterkorn,
    Har en känsla av att jag får dras med den här mensvärken ett bra tag. Jag menar, jag är ju inte ens i närheten av bf. Men nu är jag så trött på det här så jag griper efter minsta halmstrå känns det som.

Usch, jag smälter verkligen bort i den här värmen.
    Vill snart inte vara med mer.
    Förlåt för min gnälliga ton.

• Cia80

Missnööjd,
    Åh, tack för att jag får gnälla av mig.
    Är skönt att prata med er för ni vet hur det är att vara höggravid. Sambon förstår det inte riktigt, men han är underbar och gör i stort sett allt här hemma nu när jag ligger däckad pga värmen.

• Cia80

God morgon tjejer!
    Fick lite onda sammandragningar imorse, men nu är de som bortblåsta.
    Jaja, det är väl bara att börja vänja sig gissar jag. Det här kan väl pågå några veckor nu.
    Förhoppningsvis gör de nån nytta.

• Cia80

dinana,
    Håller tummarna för att du är gravid.

• Cia80
    dinana skrev 2008-06-08 12:46:30 följande:
    Vad snällt... =) Kanske får lite tur nu. Vore kul med en liten till nu när tjejen börjar bli "stor". Sen hur vi ska få plats, det får bli ett senare problem. *haha*
    Ja, sånt brukar kunna lösa sig. Ni får ta en sak i taget
  • Cia80

dinana,
    Mmm, verkar smidigt med vagnen. Jag har en känsla av att Skrutt kommer sova mellan oss på nätterna. Kommer inte orka gå upp varje gång det är dags för amning

• Cia80

Elli,
    Äntligen kan jag börja leva lite nu när det blev lite svalare. Men som dinana skrev så blåser det lite väl mycket.

Har varit hos bm nu. Ska få tid för ett tillväxt-UL och bebisens huvud är ruckbart.

Svar på tråden Linköping, någon?