• Cia80

Linköping, någon?

Kevlarsjäl skrev 2008-06-14 17:42:11 följande:
    Svar på #974Heja Cia! Hoppas det är på G! Lycka till. Du får andas igenom landskampen. Nu ska lillan svidas om i Sverige tröja och matchande shorts... fast hon sover just nu på pappas bröst och verkar inte vara redo för klädbyte än.
    Jag har sovit en stund nu och det har inte gått över så nu är jag nästan lite nervös
    Ja, andas är jag duktig på, iaf. enl. barnmorskorna som höll i födslokursen som vi var på idag
    Så det blir till att sitta och flåsa till fotbollen nu. Gissar att sambon inte vill röra alltför mycket på sig under matchen
  • Cia80

Lillisen,
    Ja, jag kan säga att jag inte kommer bli alltför glad om de här värkarna tänker försvinna sen. Nu vill jag att det ska vara på gång, känner mig redo...tror jag

• Cia80
    almapappa skrev 2008-06-14 19:09:12 följande:
    Lycka till, håller tummarna för att de inte förvinner.. vore ju för argligt, kan du klocka dem??
    En liten stund kunde jag göra det. Men de höll inte i sig så länge och de kom lite för tätt. Men nu har de värkarna försvunnit så nu har jag ont hela tiden istället.
  • Cia80
    almapappa skrev 2008-06-14 19:20:31 följande:
    aj då, då måste de ju verkligen vara nåt på G, hoppas karl din hinner se hela fotbolleninnan de hände nåt mer...
    Ja, nåt hoppas jag verkligen pågår där inne, för det gör ont.
    Ja, det tror jag nog att han ska göra. Känns inte så jättefarligt just nu. Sitter och andas lite. Men det skulle ju vara skoj och veta om de har gjort nån nytta.
  • Cia80
    almapappa skrev 2008-06-14 19:26:40 följande:
    ja abslut, de är ju bara de man vill veta, närman har så ont..
    Exakt. Nu känns det dock inte som att vi kommer hamna på förlossningen ikväll. Har avtagit en hel del. Men som sagt, det är väl bara att börja vänja sig vid smärta.
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-14 19:40:52 följande:

Cia: Spännande, spännande..hoppas att det är på G nu Lycka till om ni nu får åka in.
    Ja, lite spännande känns det allt
    Lovar att uppdatera ifall vi åker. Men fotbollen måste ju ta slut först
  • Cia80
    almapappa skrev 2008-06-14 20:00:15 följande:
    fy så tråkigt att de avtagit lite, ja man får la vänja sig med de mesta när man har liten i magen
    Men nu börjar de komma tillbaka så smått
    Men sambon är inställd på att det inte kommer bli nån förlossning den närmsta tiden för nu har han bestämt med sin bror att de ska spela golf imorgon bitti
  • Cia80
    almapappa skrev 2008-06-14 20:45:55 följande:
    haha, ja de är då karlar likt.. håller tummarna för dig att du får din vilja fram kikar in imorgon bitti och ser om du skrivit nåt mer om inte ikväll innnan ja stänger av datan
    Ska lägga mig och vila en stund. Börjar bli jobbigt nu. Känns som de här värkarna bara tröttar ut mig.
  • Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-14 21:37:27 följande:
    Aj då jobbigt du.. men ta de lungt så ordnar sig allt i slutändan.. kramar om
    Tack! Samtidigt har mitt adrenalin satt igång, så jsg blir rastlös
  • Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-14 21:50:07 följande:
    ja men för tusan spring i trappor om ni har några mm, kanske sätter igång de ännu mera.. så får karl slippa golfen imorgon
    Nja, är nog bättre att försöka vila. För ska det dra igång så behöver jag nog orken.
Svar på tråden Linköping, någon?