Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-05-05 13:29:14 följande:
    Ja, om inte annat börjar det bli lite tungt. Sen har jag besvär med ischiasnerven men annars mår jag jättebra, så jag ska inte klaga alltför mycket.Försvinner alla nu?
    Hej !

När är det planerat att din bebbe ska titta ut ? :)
  • glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-05 14:03:11 följande:
    Hej!27 juni, men jag gissar på början på juli. Är väl säkrast att ställa in sig på att få gå över tiden.
    Nja var inte så säker på det min kille valde att titta ut 18 dagar för tidigt Glad
    Är det ditt första barn ?
    var i lkpg bor du ? Glad
  • glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-05 14:07:23 följande:
    Uj, men det vore ju inte helt fel iofs Japp, det är första. Så det är riktigt spännande samtidigt som det är lite skrämmande. Vi bor i centrala lkpg. Du då?
    Vi bor i jakobsdal heter det :)
  • glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-05 16:56:19 följande:
    Vart ligger det?Elli,Uj, där ser man. Känns nästan lite skrämmande när man tänker att bebis i stort sett kan komma närsomhelst Snobben,Ja, det är riktigt spännande. Men jag måste nog erkänna att jag är lite skraj inför det som komma skall. Känns som det är så mycket man måste kunna. Jag hoppas att jag har mycket instinkter och att det kommer kännas naturligt sen, men just nu far tankarna omkring för fullt
    En bit innan ekhomen , mitt i mot lidl typ , jakobsdal är inte så jätte stort !
  • glitterkorn
    När var det var tänkt att det sk vara en träff ?
  • glitterkorn

På onsdag kan jag när som :)

• glitterkorn
    Fika på onsdag kl 14:15:
    Lillisen
    Cia80
    glitterkorn
  • glitterkorn

Vart ska vi ses ? Vore trevligt på ett lungt barnvänligt ställe Flört

• glitterkorn

Min son är 6 månader gammal på torsdag Glad

VArt ligger magasintorget ?

• glitterkorn
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-05 22:10:22 följande:
    Skulle vi kunna träffas vid 14.30 istället?Jag vill jättegärna följa med o fika, men jag hämtar stora sonen på dagis kl. 14 så vi kan vara på stan tidigast 14.30. O eftersom det är första gången så känns det lite lättare om vi kommer samtidigt allihopa Men går inte det så får vi komma senare.Stannar nog inte så länge för stora sonen har sitt treårs trots o kan bli ganska jobbig ute bland folk så fort han inte får som han vill, men så länge han får fika o mumsa på så brukar det gå bra
    halv tre funkar bra för mig :)
Svar på tråden Linköping, någon?