Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Cia80

Hoppas du och bebis mår bra :)

• glitterkorn

Var jätte skojigt att ses i dag ! Skrattande Claras var helt perfekt att sitta på tyckte jag , super bra !

Det var roligt att du kom cia80 Skrattande

• glitterkorn

Shit vad utråkad jag är ! Och inte är det något roligt på tv heller .. :S

Vad har ni för er ?

• glitterkorn

Hej ! Vad har ni för er i dag ?

Själv ska jag ut och gå med hund och barn snart så fort Julius har vaknat så jag sitter o laddar för det ( inte sådär jätte pigg på att ut och gå lat som jag är Flört )

Sen i eftermiddag är det tvätt - tid , sen i kväll är det ugly betty Skrattande det ända jag följer på tv o längtar efter hela veckan typ Skrattande

• glitterkorn

Ni som skrivit om upp er på träffen på fredag , kan ni fortfarande ?

Jag kan då och vill gärna ses i alla fall Glad

Fika i trädgårdsföreningen(?) fredag 16/5:

-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
    -Snobben79
    -Ionea
    -dinana (kan vilken dag som helst)
    -Lillisen (kan från kl 14:30 och framåt)
    - Missnööjd (helst fredagen )
    - glitterkorn
    -Elphaba

Jag Älskar Dig Mest Av Allt Julius !
  • glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-14 10:01:53 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-14 08:42:46 följande: Hehe, ja...det funkar ju alltid Hoppas att det är bra med er och era små. Ikväll ska vi gå sista gången på föräldrautbildningen, annars har jag inte så mycket planerat. Sen finns det ju alltid saker man kan göra här hemma tvätta, stryka, ta reda på disk osv. Men jag tar det lugnt.

Här är det fint , Julle ligger o sover så då passar jag på att nörda lite framför datorn , fast det finns maaaaaaaassa annat att göra typ tvätta fönster Räcka ut tungan

Hur är det med dig och magen ? Glad

• glitterkorn
    dinana skrev 2008-05-14 17:29:51 följande:
    vet inte om det är så bra att fika på fredag, visseligen har väderutsikterna den här veckan inte stämt hittills, men 5 grader och regn och blåst låter inte som en bra väderutsikt för fredag. någon som har hört något annat?
    Vi kan väl fika på claras igen och om det är nice väder har dom ju en uteservering Glad
    Snobben79 skrev 2008-05-14 17:11:03 följande:
    Jag kan fortfarande fika på fredag
    Vad roligt!! :) , kan du tänka dig claras?
  • glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-14 22:06:47 följande:
    Elli,Tack för rådet. Har ju som sagt en nu, som inte sitter alltför bekvämt men jag tar med den till förlossningen. Sen får jag som sagt ge mig ut på stan och hitta fler. För en amningsbh känns lite för lite.Har ju den där gamla sportbh:n som jag även kan sova i.Åh, tjejer! Jag tror jag precis känt av min första sammandragning

Hihi ! Spännande ! Du har verkligen ett häfigt äventyr framför dig ( förlossningen ! ) och sen mötet med bebisen är helt obeskrivligt ! <3

Ska du oxå med på fredag ?

• glitterkorn
    DontFadeAway skrev 2008-05-15 10:21:02 följande:
    Hej!Jag bor med här i linköping =)Har en son på lite mer än 5 månader^^
    Hej gumman ! Kul att du hittat hit Glad
  • glitterkorn

Godmorgon ( förmiddag :P )

Jag kan tyvär inte heller komma med på fikat i dag då min hund blev dålig i går han får inte behålla maten alls så jag vill vara hemma hos honom (Vår hund var dålig föra sommaren med då fick vi åka till vetrenären och fick medecin sen var vi tvunga o ge honom riskok varannan timma mm så jag vill se hur han mår i dag) , och vill inte lämna honom själv då min sambo jobbar hela dagen..

Fika fredag 16/5
    -Snobben79
    -Ionea
    -dinana (kan vilken dag som helst)
    - Missnööjd (helst fredagen )

Svar på tråden Linköping, någon?