Linköping, någon?
visades på 5an nyss. mamma vid 16 hette den
visades på 5an nyss. mamma vid 16 hette den
ja grät från att ja fatta att det va dotterns barn å frammåt... fissade första kvarten...
gaaaa ja blir galen, har sen i torsdags gaft äckliga värmesvallningar, blir helt plötsligt bara helt genomsvätt å får svättpärlor i ansiktet *morr*
jag är en frusen prick annars å har alltid varit...
haha känns som ja är i klimateriet typ
ursch idag har jag mått pyton, inte sovit bra alls å har känt mig febrig så svättsts typ heladan... har dock inte haft nån riktig febertemp tror ja men ligger lite högre än ja brukar... har kännt mig typ väck o äcklig... sovit mig igenom hela dan.
mensen då, ja den är där men inte mycket ser redan ut som den är över och det är "efterbörden" som kommer. mina fingrar är jättesvullna så jag fått ta av förlovnings och vigselringarna
blääää ja som precis blivit frisk från en långvarig förkylning *suck*
asså min mens ÄR knäpp den här gången..
spotting i fredags, vilket jag aldrig har annars.
lördag å söndag: MENS
måndag: det kom nästan ingen ting, lite tunnt brunt, typ som "efterbörden" av mensen
indag tisdag: ingenting alls, ända fram tills 17 på eftermiddan då kom det lite brunt igen å nu är det blod igen...
mupp mens!!
asså ja fattar snart ingnting, NU har ja mensvärk... har ju inte haft det nånting under mensen den här gången (brukar ha massor), å nu e ju mensen över, eller ja har dom äckliga bruna flytningarna kvar fortfarande...
snart är allt tvärtemot än det brukar under den här mensperioden.
testade igår men det va fortfarande neg.
eller detta är nog den knäppaste mensperiod jag haft nånsin...
*svag spotting dagen innan, har aldrig haft förut.
*tre dagar sen, brukar alltid va pungtlig.
*blödde bara i två dar, brukar va fyra stadiga å brukar försvinna lika snabbt som den kommer.
*gick en hel dag utan tredje dagen, inte änns en flytning.
*fick bruna flytningar framåt eftermiddagen fjärde dagen å på kvällen blödde det igen.
*femte dagen (idag äckliga bruna flytningar heladagen å fortfarande. haft huvudvärk (brukar ha den dagen innan eller första dagen å ibland båda men aldrig i slutet eller efter)
känt mig febrig å äcklig å vart helt borta....
testade neg bim +1 och fjärde dagen...
men även om man får ett tidigt missfall så får man väll ett pluss???