-
ja det brukar bli så med en skål popcorn i knätMammaTillEKNS skrev 2008-07-11 10:22:14 följande:Fru Tzoanidis: Låter trevligt med fika däremot inte att tvätta, men det är sånt man får ta du får mysa framför tv:n ikväll eller framför en bra bok
-
guuud måste få gnälla lite extra på vädret idag... det är lugnt så länge man är inne men ja cyklade presis i det
-
ja tränar på Nautilus, bara å hojta till om nån vill me å köra lite pass
-
jag betalar 250/mån på autogiro på nautilus men tror det är studentpris
kostar nog 300/mån i vanliga fall å nu har dom erbjudande att om man täcknar ett år så får man sommaren på köpet...
jag bor välldigt nära gymmet men brukar gå ett lite varv runt stångån som uppvärmning, klarar inte gå på band på gymet för blir helt yr i bollen å det känns som ja svävar när jag går av
det är välldigt fräsht å ja tror tillome dom har några sånna mamma barn pass
annars så har dom ju lite roliga pass som afrodans
-
ja ni bor ju så långt bort alla
-
trivs så bra här i vår billiga tvåa å så får det förbli tills vi köper hus
tannefors är bra skit, lugnt å bara 5min bort från mitt i smeten
-
nemen va f*n det är ju fredagskväll å ja har glömt popcornen... fyy mig
-
smörpopcorn here I come med min mega uppblåsta mage
-
gomorron
lyckadess ta mig en skööön sovmorgon idag, ända tills min mans vidriga snarkningar förstörde allt, då flydde jag sovrummet...
dom popcornen ja åt igår. dom va nog dom äckligaste popcorn ja ätit, coops micro smörpopcorn... blää
-
suck jag blir inte klok på min kropp
jag har fortfarande "menskänningar" ni vet så som det kan kännas dagen innan mensen kommer på riktigt, nästan som mensvärk till och från. å har, vad min man tror, massa vätska i kroppen, mina fingrar tex är så svulna att det gör ont att ha ringarna på
hallåå vi har ju inte äns vart gifta en månad å ja kan inte ha på mig ringarna... dom har passat alldelles utmärkt fram till mensen(?)kom...
-
Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:23:38 följande:ja å det känns stundtals att den 29e är välldigt långt borta men det är d ju inte igentligenFru T skrev 2008-07-13 20:12:21 följande:men fy så dant , kan inte vara kul, sj kan ja ha både ringarna på fingret och är snart i v 26 , har inte kunnat ha dem så länge förut.. konstig kroppen kan bete sig.. hoppas du får svar snart.
och om jag har äl så kommer ja ha det innan besöket där... så man kan ju alltid hoppas NÅNTING visar sig på vul:et -
heheh jag flyttade därifrån för 4år sen för att jag va sjuuukt trött på den staden... själv tycker ja mycket mer om linköping..dinana skrev 2008-07-14 13:40:38 följande:Var för första gången i Norrköping förra veckan och Gud vilken stad. Varför flyttade man inte dit istället? Så mycket skönare atmosfär där. Får se om vi flyttar dit snart, längtar!
men det är väll det där med att gräset alltid ser grönare ut på andra sidan
-
uuuugh
ja gillar inte att drömma
inatt eler i morse kanske ja ska säga för ja vakna ju av den så drömde ja min första(?) barndrömm å den ja helskumm..
jag va höggravid å va me en gammal vänn å kolla på hästtävlingar å hade jättekul heela dan, men ja va helt normal men heltplötsligt så gick vattnet å vi åkte in till sjukan.
15min senare kom bebbe ut.
hade inte haft en värk.
ja va fullt gången men mannen å ja hade inte inhandlat nånting, så dan efter så va vi på stan å storhandla (me ungen i famnen), vagn, säng, skötbord ja allt som behövs...
ungen va såååå söt (ett sånt barn vill ja ha) efter bara några timmar börja ungen häva sig upp å vagra ligga ner
på natten såv h*n natten lång å på morgonen kom ja på att ja hade ju inte ammat nån gång...
skulle försöka men vårtorna va helt innåtvända å ungen va heelt ointresserad, verkade inte änns hungrig utan va lika gla som vanligt...
allt va jätte mysko (precis som drömmar brukar va) men inte obehagligt..
ja drömde att juste ja har ju inte berättat för er ännu så jag skulle precis sätta mig å skriva att nu har ja fått bebbe....
då vakna ja...
kände mig liiiite smått förvirrad där ett tag å det känns väll fortfarande lite skumt men här finns ingen bebbe...
fan säg bara inte att ja ska börja drömma bebisar nu.... i höstas när vi förlova oss så drömde ja inte om annat än bröllopsplaner å d va skapligt jobbigt.... men kanske få se det så här... bröllopet blev ju av....