Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Ja borde oxå gå och lägga mig , ska upp tidigt till tandläkaren i morgon Hemlis Sen ska jag i väg till stallet en sväng ( sambon är ledig då rymmer jag i väg till mina hästar Räcka ut tungan)

Sov gott allesammans !

• glitterkorn
    Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius föddes 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
  • glitterkorn
    Skum den blev med strecket gör om ;P

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
  • glitterkorn
    Mizzz skrev 2008-05-06 16:44:07 följande:
    Verkligen mycket pojkar i denna tråd!

Hhihi aa tänkte oxå på det Glad

Vad har ni haft för er i dag ?

Själv har jag varit hos tandläkaren , sen sk jag åkt till stallet men det blev en hel dag på ikano is t med massa shopping till lilleman Glad

• glitterkorn
    Missnööjd skrev 2008-05-06 16:52:12 följande:
    Då kommer jag och förgyller tråden med Alva Blev tipsad om denna tråd av Lillisen, så bjuder in mig själv Heter Emma och har en nyss fylld 1åring här hemma. Fullt upp alltså!
    Vad bra :) , kommer du oxå med i morgon ?
  • glitterkorn

Jag ska oxå buss med barnvagn och bebis i morgon för FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV Hemlis Jag är LITE nervös hur gör man .. ush så otäckt ! Räcka ut tungan 

Ionea : Vad synd :(

• glitterkorn
    Leos och Vincents mamma

Så dålig stil av " vuxna " människor att gör så , herregud finns verkligen folk till allt ! Skrikandes

Hur gör man när man ska fram och betala , kan man köra med vagnen dit fram eller betlar man innan man går in i bussen vill ju inte lämna honom själv ..
  • glitterkorn

Vart var det vi sk ses halv tre ?
    Vardet vid fontänen , typ mitt i mot macdonalds inne stan är jag helt ute o cyklar ? Fundersam

• glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-05-06 21:58:14 följande:
    Skulle vi inte ses vid Nordea på Trädgårdstorget, eller är det jag som är ute och cyklar nu?
    Du har nog rätt , det som ligger mitt i mot hm typ ?
  • glitterkorn
    TheLove skrev 2008-05-06 22:39:09 följande:
    men fontänen ligger ju precis utanför banken hihi
    Haha , bara det att jag är lite förvirrad Räcka ut tungan

Neh ska gå och sova nu , sov sött allesammans !
Svar på tråden Linköping, någon?